Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 19 września 2012

100% - Bad boy 2012

Nowy boyband T.O.P Media, więcej o nich tutaj


100% - Zły chłopiec

100 procent bez wątpliwości
Z nami i tak koniec, więc to piosenka na rozstanie
Jak szaleniec zostałem przez ciebie znieczulony/uśpiony
Odejdziesz? Zapomnisz takiego jak ja faceta?

#To chwilowe uczucie miłości był twoją i moją nieczystą grą
Byliśmy jak ogień i benzyna
Mam nadzieję, że na siebie nie wpadniemy
Obiecajmy, że już się nie zmęczymy

##Dlaczego w ten sposób kochaliśmy i cierpieliśmy?
Dlaczego ciągle przyspieszaliśmy rozstanie?

###Nie płaczmy, nie wpadajmy na siebie
Wiem, że będzie ciężko, ale po prostu wytrzymajmy
Yeah, w ten sposób, śmiejmy się szczęśliwie

Wyrzuć to/Pozbądź się tego x12

Skoro tak się z tobą skończyło, tak powinno się postąpić
Jestem jak szaleniec, który zrujnował ci życie
Więc odejdę, zostanę zapomniany - facet taki jak ja

#
##
##

Taka miłość jest bezsensowna
Już więcej tego nie zrobię z tobą i mną
Mam dość przyciągania i odpychania, dawania i zabierania
Znajdę lepszą dziewczynę, gorętszą miłość
I tak właściwie między nami jest koniec

##
###

Wyrzuć to/Pozbądź się tego x12

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...