Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 22 września 2012

Rania - Style 2012 tłumaczenie

Piosenka, w której według opisu pod MV spory udział miał Tablo.
Dzisiaj to już drugi utwór rozbrzmiewający dziewczęcymi głosami, który mi się podoba.. ;)


Rania - Styl

Elegancki, seksowny, szalony, couture*
Elegancki, seksowny, szalony, piękny
Styl

Wybieg**, uciekaj, wybieg, uciekaj
Wybieg, uciekaj uciekaj, styl

#Wyglądasz jakbyś do mnie pasował, ale lubisz niewygodne szpilki
Nie pasujesz do mnie
(S T Y L będę żyć jak mi się podoba, odejdź)

Wszystko, co ode mnie chcesz sprawia, że kręci mi się w głowie
To nie ja
(S T Y L dalej chłopcze, pozwól mi być sobą)

##Wygląd jakiego ode nie oczekujesz od czubka mojej głowy po palce u stóp
Dziecinko to nie jest mój styl
Kołyszę się, kiedy idę po wybiegu twojego serca
Nie jesteś w moim stylu

###Mój styl, mój styl
Wiesz, że się nie rozdrabniam
(Nie jesteś w moim moim moim stylu)
Żegnaj, żegnaj
Wystarczą tylko te słowa
Żegnaj (Nie jesteś w moim moim moim stylu)

Wybieg, uciekaj, wybieg, uciekaj
Wybieg, uciekaj uciekaj, styl

#
##
###

Nie znasz mojego mojego mojego stylu
Tylko patrzysz z daleka
Nie zachowuj się jakbyś mnie znał
Nie jesteś w moim stylu
Dziecinko nie nie nie nie
Idź idź idź idź, nie jesteś w moim stylu

Elegancki, seksowny, szalony, piękny
Styl

Mój styl, mój styl
Wiesz, że się nie rozdrabniam
(Mój styl, mój styl, nie będę dwa razy powtarzać)
Żegnaj, żegnaj
Wystarczą tylko te słowa
Żegnaj

Mój styl, mój styl
Jeśli raz się odwrócisz, będziesz wiedział
Mój styl, mój styl, nie możesz nic cofnąć
Żegnaj, żegnaj
Wyciąganie wszystkiego dla ciebie też nie jest zabawne
Żegnaj, żegnaj

*pewnie chodzi o słowo z pojęcia haute couture, które oznacza pojedyncze sztuki ubrań, szyte na zamówienie, obecnie często ekstrawaganckie
**taki jak dla modelek na pokazie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...