Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 września 2012

Lee Jong Hyun - My love 2012 tłumaczenie (A Gentleman's dignity OST)


Lee Jong Hyun - Moja miłość

Kiedy za oknem pada deszcz, ukryte wspomnienia moczą moje serce
Osoba, którą myślałem, że zapomniałem wyraźnie pojawia się w mojej głowie

#Moja miłość, moja miłość, moja miłość której mi brakuje
Moja miłość, którą wołam tak głośno jak tylko mogę, ale mnie nie słyszy
Moja miłość, moja miłość, moją miłość za którą tęsknię
Samo twoje imię rozcina mnie, moja bolesna miłość, moja miłość

Kiedy za oknem nadchodzi ciemność
Ukryte wspomnienia rozświetlają się w moim sercu

#

Chwile, w których razem się śmieliśmy
Chwile, w których razem wylewaliśmy łzy
Teraz pozwalam im odejść, ale

Moja miłość, moja miłość, moja wdzięczna miłość
Moja miłość, która zostanie nawet jeśli wszystko wymażę
Moja miłość, moja miłość, moja cenna miłość
Będę cię cenił dopóki będę oddychał, moja miłość, moja miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...