Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 września 2012

K.Will - Love is you 2012 (Arang and the Magistrate OST)


K.Will - Miłość to ty

Wietrze, proszę powiedz jej jeśli będziesz ją mijał
Że jestem tuż za nią
Chmury, proszę powiedzcie jej przez deszcz
Że jestem tuż za nią

Czasie, nawet jeśli przeznaczenie blokuje oczy
Proszę chrońcie miłość przed głębią w jej sercu


#Patrzę tylko na ciebie, patrzę na ciebie, ponieważ za tobą tęsknię
Moja piękna osobo, za którą nawet bardziej tęsknię, kiedy na ciebie patrzę
Wołam cię ile mam sił w płucach
Wołam cię, więc moje serce chrypnie
Wołam twoje imię
Naszkicowałem cię łzami, wyryłem cię w moim sercu
Nawet jeśli jesteś na końcu świata, jesteś kimś kogo nie mogę zapomnieć
Nawet jeśli płaczę tysiące razy, miłością, której pragnę jesteś ty

Niebo, nawet jeśli nie mogę już mieć
Zajmij moje miejsce i chroń ścieżkę, po której ona stąpa

#

Im bardziej się odwracasz
Tym bardziej się oddalasz
Nawet bardziej cię kocham

Kocham cię kocham cię
Moja piękna osobo, która jesteś cenniejsza niż moje życie
Nawet jeśli skończy się świat, nawet jeśli zatrzyma się czas
Miłość się nie zatrzyma
To boli, ale mam się dobrze, ponieważ miłość sprawia, że żyję
Do ostatnich dni moich wspomnień, jesteś kimś kogo nie mogę zapomnieć
Nawet jeśli utracę cię tysiące razy, miłość, która spotkam to ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...