Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 14 września 2012

KIm Min Suk - Somehow/How come/How, you 2011 tłumaczenie (Shut Up Flower Boy Band OST)


Kim Min Suk  - Jakoś/Jak to/Jak, ty

Kiedy wieje zimny wiatr
Kiedy dotkliwie, dotkliwie wieje bez przerwy
Martwię się, czy będziesz w stanie to wytrzymać
Ponieważ nawet mi jest ciężko to wytrzymać

Ponieważ nie wiedziałem czym jest miłość
Ponieważ tak dużo nie wiedziałem, chociaż ciągle się cofam
W pewnej chwili, ty przy moim boku, w pewnej chwili, ty w moich ramionach
W pewnej chwili, moja miłość...

#Jak to się stało, że się w tobie zakochałem?
Jak to się stało, że ty się we mnie zakochałaś?
Nawet jeśli blizny mówią mi, że nie mogę iść
Chcę się uśmiechać, chcę się przy tobie uśmiechać

Co teraz zrobimy?
Powinniśmy się poddać? Jak, jak mogę, przed tobą
Powiedzieć ci, żebyś miała się dobrze, żebyś spotkała kogoś lepszego
Nie mogę - nie mogę teraz tego zrobić

#

Jest w porządku, ponieważ teraz stanę się twoim prywatnym niebem

Nawet jeśli miłość mnie rani
Nawet jeśli miłość cię zasmuca
Nawet jeśli blizny mówią mi, że nie mogę iść, w tej chwili
Chcę się teraz uśmiechać

Chociaż to boli ,kocham cię i zawsze będę
Tulę cię, zawszę cię będę tulił

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...