Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 września 2012

Jang Dong Gun - More than me 2012 tłumaczenie (A Gentleman's dignity OST)


Jang Dong Gun - Więcej niż ja

Znam, znam twoje serce - tak, tak możesz odejść
Niech nie będzie ci przykro z powodu miłości, ponieważ wszystko wiem

Wiedziałabyś, tak, nawet jeśli nie zostały wypowiedziane żadne słowa
Będziesz miała więcej blizn niż ja, twoje serce będzie bardziej cierpiało niż moje

#Ciągle jesteś moją miłością, ciągle znam tylko ciebie
Ponieważ jestem głupcem, który nie może cię zawołać i tylko cierpi, przepraszam
Ciągle tutaj oddychasz, ciągle widzę tylko ciebie
Nie mogę nawet cię zatrzymać - słowa, które podeszły mi do gardła

Jest w porządku, nie martw się - musisz być tylko szczęśliwa
Martwię się, że będziesz płakać więcej niż ja, będziesz cierpieć bardziej niż ja

#

Ponieważ ciągle jesteś moją miłością, ponieważ ciągle znam tylko ciebie
Dzisiaj znowu to powiem, kocham cię, kocham cię - mówię to w samotności bez niczyjej wiedzy
Twoje ślady są wciąż tutaj, wspomnienia o tobie są ciągle taki same
Jak mogę cię zapomnieć? Czy uda się jeśli będę po protu żył dzień za dniem?

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...