Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 17 września 2012

Huh Gak - A person I used to love me/The person who once loved me 2012 tłumaczenie

Druga część MV It hurts




Huh Gak - Osoba, którą kochałem/Osoba, która kiedyś mnie kochała
wiem, jakoś dziwnie z tym tytułem, bo to dwie przeciwstawne wersje, ale obydwie pojawiają się w sieci, a na oficjalnym kanale tytuł jest po koreańsku, więc zostawiam obydwie

Masz się dobrze? Czy wszystko jest w porządku?
Tęsknię za tobą gderając, że miałem tego dość
Kiedyś znałaś tylko mnie
Ale dlaczego masz się dobrze beze mnie?

Żałuję tysiące razy w ciągu dnia
Żyję każdego dnia kiedy uświadamiam sobie, że cię tu nie ma
To w porządku dla mnie odejść dla ciebie, ale
Chyba nie będę mógł żyć kiedy cię zapomnę

Osoba, która kiedyś mnie kochała nie jest już przy mnie, ale
Ciągle nie mogę cię zapomnieć, nie mogę cię zapomnieć
Jeśli tylko mógłbym się z tobą spotkać, przynajmniej jeszcze raz
Jeśli tylko mógłbym się z tobą spotkać, jeśli tylko znów mógłbym się z tobą spotkać

To tak bardzo boli i nie mogę zapomnieć
Skargi, które powtarzałaś kilka razy dziennie
Patrzysz na mnie tak jak uśmiechałaś się w moich ramionach
Twoje oczy w dniu, kiedy się rozstaliśmy

Osoba, która kiedyś mnie kochała nie jest już przy mnie, ale
Ciągle nie mogę cię zapomnieć, nie mogę cię zapomnieć
Jeśli tylko mógłbym się z tobą spotkać, przynajmniej jeszcze raz
Jeśli tylko mógłbym się z tobą spotkać

Ponieważ tutaj byłaś, zawsze mogłem się uśmiechać
Ponieważ tutaj byłaś, byłem najszczęśliwszy
Dzięki tobie moje życie było znośne
Osoba, którą kiedyś tak mocno kochałem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...