Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 16 września 2012

Dongwoon - In the cloud 2012 tłumaczenie


Dongwoon - W chmurach

W chmurach w chmurach x3

Nie chcę myśleć o dniu
Bez ciebie

Dam ci tylko dobre rzeczy
Zawsze pozostanę przy tobie
I tylko ciebie ochronię

Kiedy twój zapach wędruję
Żeby dotknąć czubka mojego nosa
Co zrobię? Myślę, że moje serce zaraz wybuchnie

W chmurach chmurach chmurach nie wiem
Och moje serce
Och taka piękna
Och piękna dzisiaj wieczorem znowu i znowu
Nie mogę się już powstrzymywać
Mój śmiech, który rozbrzmiewa kiedy tylko cię widzę

W chmurach w chmurach x3

Odsyłanie cię jest takie smutne
Moje stopy nie myślą o ruszeniu się
Przez długi czas cię obserwuję
Wtedy rozpamiętuję się w myślach o ponownym spotkaniu
Zasypiam w radości

Dla mnie bycie takim
Jest trochę niezręczne
Nie przeszkadza mi ten niemądry ja

W chmurach chmurach chmurach nie wiem
Och och moje serce

angielskie tłumaczenie B2STRISING 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...