Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 25 września 2012

ChAOS - Kiss kiss 2012 tłumaczenie

Piosenka zasługuje na uwagę, a MV na oklaski, bo musieli w niego włożyć strasznie dużo pracy


ChAOS - Pocałuj pocałuj

#Dziecinko pocałuj pocałuj mnie, dziecinko pocałuj pocałuj mnie
Chcę w tajemnicy pójść do ciebie i skraść twoje usta
Pocałuj pocałuj mnie dziecinko pocałuj pocałuj mnie
Jak elektryzujące będą jej usta
Och jesteś elektryzująca, jesteś elektryzująca
Och jesteś elektryzująca, jesteś elektryzująca

Zwariuję w tym tempie, tak bardzo jej pragnę
Moja ciekawość przesuwa się z czubka jej głowy do jej palców u stóp
Czy bogowie nie przychylą się do mojego życzenia tylko na jeden dzień?
Moje życzenie bycia przez dzień niewidzialny człowiekiem

Chcę w tajemnicy pójść za nią do domu
I stopniowo cię poznać

Chcę poczuć twój zapach, spojrzeć w twoje oczy
Wszystko dla ciebie zrobię

#

Zasnęłaś, oglądając telewizor
Boję się, że się obudzisz słysząc dźwięk bicia mojego serca
Co jest z tobą? Naprawdę tak zasnęłaś?
W mleczkiem do zmywania makijażu wciąż na twarzy?

Wszystko mi się w tobie podoba, lubię cię taką jaka jesteś
Nawet jeśli nie myjesz się albo chrapiesz, wszystko lubię
Nawet jeśli nie masz makijażu i brwi
Nawet jeśli nosisz powyciągane spodnie
Ponieważ taka jesteś, jesteś rozkoszna


Dziecinko pocałuj pocałuj mnie, dziecinko pocałuj pocałuj mnie
Chcę w tajemnicy pójść do ciebie i skraść twoje usta
Pocałuj pocałuj mnie dziecinko pocałuj pocałuj mnie
Jak elektryzujące będą jej usta

Wszyscy faceci są tacy sami, jesteśmy tacy, gdy jesteśmy zakochani
Chcemy być niewidzialni tylko po to, żeby bardziej się zbliżyć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Ehkehmmhjb bardzo dobry - no rozczulenie na pocałunkiem i fizycznym kontaktem :P

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...