Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 24 września 2012

BIGSTAR - Baby girl 2012 tłumaczenie


BIGSTAR - Dziecinka

Dziecinko, to był mój błąd
Proszę, pozwól mi to naprawić
Sprawdź to
Nigdy nie pozwolę ci odejść
Dziewczyno, kocham cię bardziej niż cokolwiek innego
Dziecinko, posłuchaj uważniej

Och, nawet słońce nie świeci, ponieważ cię tu nie ma
Och, wszystko jest takie same, ale tylko ponieważ jedynie ciebie tutaj nie ma
Kwiatki kwitną, ale moje serce tonie - chociaż mam wszytko oprócz ciebie
Wszyscy się uśmiechają, ale tylko ja płaczę - ciągle tylko czekam na ciebie

#Dziecinko dziecinko
Tak nie powinno być, to za dużo
Jak mogłaś mnie opuścić?
Dziecinko dziecinko
Tak bardzo cię lubiłem, jak mogłaś to zrobić?
Jak mogłaś być tak nieczuła/bez serca? Dziecinko

Mówią, że połowa populacji świata to kobiety, ale ja widzę tylko ciebie, proszę nie odchodź
Wróć do mnie, dobra dziewczyno, chcę się uśmiechać jak kiedyś, jeśli mogę z tobą
Mogę wszystko dla ciebie zrobić

Nie mogę nawet zrozumieć sam siebie
To przeciwne do tego, co sobie wyobrażałem
Tylko ciebie brakuje, ale moje życie kompletnie się rozpadło
Jest jak ciemny tunel bez światła
Bez ciebie, ta noc nigdy się nie skończy
Nie ma duszy, nie ma miłości
Tylko oddycham, nie mam uczuć

#

Och nie, nie opuszczaj mnie i nie odchodź - dlaczego jesteś taka oziębła?
Och nie, nie rób mi tego - dlaczego miłość zawsze taka jest?

Bez ciebie jestem zagubiony, naprawdę nie mogę tego zrobić
Bez ciebie jestem zagubiony, poczekam na ciebie

Nigdy nie pozwolę ci odejść
Dziewczyno kocham cię bardziej niż cokolwiek innego
Dziecinko, posłuchaj uważniej

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

  1. kwiatki, słonko? Hmm uroczo i trochę dziwnie ale posłucham :P

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...