Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 września 2012

A-ble - Mystery 2012 tłumaczenie


A-ble - Tajemnica

Hej tajemnica
Nie idź, proszę nie puszczaj mojej ręki
Jesteś moja - nie łam tego, łam, łam mojego serca
Jeśli spróbuję cię złapać, oddalisz się
Będę cię teraz miał, zagrajmy moją historię

#Och tajemnica, nie mogę cię rozgryźć
Moja dziewczyna, och moja, myślę, że zwariuję
Jesteś tajemnicą, proszę tylko raz na mnie spójrz
Trochę bardziej w ten sposób, żebym mógł cię poczuć

Próbuję to ukryć, próbuję to ukryć, próbuję to ukryć
Ale nie mogę tego ukryć, nie mogę ukryć swojego serca [podążającego] w twoim kierunku
Wystarczy, już wystarczy, już wystarczy
Jesteś zbyt piękna tak jak teraz wyglądasz
Weź mnie teraz teraz teraz dzisiaj wieczorem

Twoje nieznane przyciąganie, które umieszcza mnie w twojej dłoni
Jestem wciągany i daję ci wszystko co mam
Bawisz się moim drżącym sercem, ale będę cię miał - kocham cię

#

24/7 gdziekolwiek jesteś, to miejsce jest niebem
Nasz własny zegar zatrzymał się, ale chcę więcej, chcę naszej przyszłości
Zamieniłaś moje uczucie miłości w obsesję i zostałem przy tobie
Tylko dla ciebie, dam ci wszystko co mam, moja tajemnico

Twoje złośliwe wybryki, kiedy udajesz, że dajesz mi swoje serce, ale tego nie robisz
Co z tobą nie tak? Przestań się ze mną bawić
Płaczę potem się śmieje, jestem zmęczony i cierpię, więc proszę przyjmij mnie teraz - kocham cię

#

Pragnę tylko ciebie (pragnę tylko ciebie)
Naprawdę pragnę tylko ciebie (och moja dziewczyno)
Chwyć moją rękę, patrzę tylko na ciebie
Och dziecinko, tajemnica moja pani, kocham tylko ciebie

# x2

Och tajemnica

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...