Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 września 2012

24K - Hurry up 2012


24K - Pospiesz się

Wy wszyscy którzy tylko mówicie przemówienia/mówki po prostu idźcie
Wasz nudny i sztywny wygląd jest po prostu niewiarygodny
Mój duża buńczuczność trochę zabije twojego ducha
Przestań szaleć i zabierz trochę siły ze swojego karku

Wszyscy mówią, że jestem najlepszy
Ciągle jesteś za mną - chyba mi przykro, jesteś zadowolony?
Teraz jeśli wiesz, kto jest prawdziwym szefem
Nic więcej nie mów i po prostu chodź za mną - zabawmy się teraz

Pada na zewnątrz i nie chcę dzisiaj wracać do domu
Głośnym głosem krzycz w naszym kierunku
Posłuchaj głosu, który skądś cię ciągnie
Biegnij! Nie ma żalu

#Imprezujmy dzisiaj wieczorem
Razem chodźmy! Podkręć dźwięk
Zaufaj swojemu ciało i potrząśnij nim
Jedź na beat'cie

##Pospiesz się pospiesz się pospiesz się pospiesz się dziewczyno x2

Upij się muzyką, wszyscy dzisiaj imprezują
Szaleniej, mocniej, wszyscy razem idziemy
Nie patrzcie na inne miejsca i zgromadźcie się tutaj
Nawet jeśli zabraknie ci tchu, kontynuujmy do końca nocy
Zaczynając od teraz wszystko mi powierz
Biegnij! Nie ma żalu

Nie przejmuj się oczami naokoło ciebie
Razem chodźmy! Podkręć dźwięk
Hej ty tam, ty, chodź do mnie
Wejdź na scenę

##

Dub dub, DJ podkręć beat!
Tik tak zanim upłynie czas!
Dzień taki jak dzisiaj nie przyjdzie dwa razy
Kiedy tu jestem, po prostu wszystko uwolnij, nie odrzucaj tego

Jestem na drodze na parkiet, który jest moją sceną wiesz
Jeśli mnie pragniesz, to podążaj za mną
Pokażę ci jak możesz być od teraz inna

Ten czas już nigdy więcej nie przyjdzie
Nie wahaj się i ciesz się dziecinko jeden dwa kroki
Kiedy dzisiaj minie, wszyscy obudzą się ze swojego snu i wrócą

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...