Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 września 2012

24K - Secret love 2012


24K - Sekretna miłość

Pośród wielu ludzi stoimy ramię w ramię
Ty i ja, wpatrujemy się w siebie
Moje serce tak bardzo drży i nie mogę powstrzymać swojego śmiechu
Czuję twoją miękkość wewnątrz tej nerwowości

Wiem, że tak nie może być, ale
Im bardziej tak jest, tym bardziej cię pragnę
Jak małe dzieci, ty i ja stoimy nieruchomo
I dzielimy cichą miłość

Dziecinko to takie tajemnicze/sekretne
Ludzie nie widzą, że w sekrecie trzymamy się za ręce
Dziecinko to takie tajemnicze/sekretne
Chcę być trochę bliżej ciebie

#Ty i ja, nasz czas tylko dla nas
Nawet części łączymy nasze usta w sekrecie
Pozwól mi być jedynym, który słyszy twój głos
Szepcz mi do ucha
Dziecinko, chcę dać ci swoje serce
Ty i ja, nasza sekretna miłość
Pani, dlaczego nie powiesz mi co masz w sercu
Dziecinko to sekretna miłość

Bardziej niż kpiny ze strony wielu ludzi naokoło nas
Bardziej boimy się, że stracimy siebie nawzajem
Moje serce do ciebie, twoje serce do mnie
Są cenniejsze niż cokolwiek innego na świecie

Gdybym tylko mógł codziennie rano budzić się koło ciebie
Gdybyśmy tylko mogli być na zawsze jednością
Dziecinko chcę się z tobą kochać
Jeszcze raz mi wyszepcz
Że mnie kochasz

Znak, który znasz tylko ty i ja
Twoje oczy na mnie [skierowane], to takie wspaniałe uczucie
Moje uszy do ciebie mrugają*
Twoje oczy do mnie mrugają

Dam ci liścik, więc tylko ty będziesz wiedzieć
Bez dźwięku, wyraźnie czyta
Dziecinko, kocham cię
Yeah, to jest sekretna miłość

#

Dzisiaj wieczorem chcę cię trzymać w ramionach
I zapaść w słodkie sny
Dziecinko, w naszym własnym miejscu, gdzie nikt nie może nas niepokoić

Twoje potajemne spojrzenia
Sprawiają, że moje serce tak bardzo drży
Chcę to na ciebie nałożyć
Ponieważ jesteś moją jedyną sekretną miłością

#

*porównałam z oryginalnym tekstem i naprawdę były tam uszy o.O

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...