Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 września 2012

24K - WoA 2012

Tekst jest.... hmmm... bardzo sugestywny...


24K - WoA

Nie chcesz zagrać w tą grę?
Sprawię, że będziesz cieszyć się tą nocą
Nawet jeśli jesteś niegrzeczna i bałaganisz
Tylko dzisiaj puszczę to płazem

Dziecinko, chcę znać twoje imię
Po prostu zostaw to mi
Czy podrywają cię inni faceci?
Tylko powiedz mi, który to koleś

Chodź tutaj, po prostu to chwyć
Tak uroczo, jak króliczek
Chodź tutaj, po prostu to miej
Nie przychodź zbyt szybko

Chodź tutaj, just groove it*
Kiedy chcę tylko to dać
Chodź tutaj, po prostu strać to
Podążajmy z beat'em

#Jestem twoim supermanem
Jestem twoim supermanem, który cię uratuje
Zakochasz się we mnie
Sprawię, że będziesz krzyczeć i sprawię, że będziesz/powiesz** wow

Tik tik tak czas ma swój limit
Chciałbym zobaczyć jak tańczysz, kiedy jeszcze go mam
Po jednym spojrzeniu wiem, że tylko udajesz, iż jesteś nieśmiała
Wiem, że kiedy tylko zapłonie ogień, nikt nie może go ugasić

Bądź troszkę bardziej szczera
Usatysfakcjonuję cię
Zawsze jesteś moją piękną panią
Czego potrzebujesz? Powiedz tylko słowo
Będę twoim supermanem, moja dziewczyno

#

Gra w przyciąganie i odpychanie jest nudna
Zapomnij o byciu pretensjonalną - taka jest rzeczywistość
Jestem po porostu wyluzowanym/świetnym facetem - też to wiesz
Więc nawet nie próbuj się mnie pozbyć (mnie mnie)

Zatracam się kiedy widzę twoją śliczną twarz
Nie mogę już tego dusić w sobie
Moje serce zakochało się w twoich oczach
Dzisiaj wieczorem nigdy nie pozwolę ci odejść moja dziewczyno

Jestem twoim supermanem
Jestem twoim supermanem, który cię uratuje
Zakochasz się we nie
Przestań udawać miłą
Sprawię, że będziesz krzyczeć

#

*przepraszam, ale tutaj po prostu opadają mi ręce - po co oni dają takie słowa?! mają zylion znaczeń i weź tu któreś dopasuj
**nie wiedziałam jak tu dać czasownik - oryginalny tekst to I'll make you go wow

angielskie tłumaczenie pop!gasa



3 komentarze:

  1. Hhahha ale jaja - supermen? Nie no taki tekst to nie do mnie ^^ Ale że nie znam zespołu posłucham ^^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...