Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 sierpnia 2012

Teen Top - Part tonight 2012 tłumaczenie

Nie wiem jak Wy, ale jak dla mnie tempo tej piosenki jest stanowczo za wolne do słów o imprezowaniu i wznoszeniu rąk w górę, jak słyszę tytuł Party tonight to spodziewam się raczej energicznego, rytmicznego utworu, a nie spokojnej ballady.


Teen Top - Dzisiaj impreza

Teen Top! To letnia impreza musi trwać
Letnia impreza mus ciągle trwać
Nigdy nie przestaniemy do do świtu
Będziemy imprezować całą noc

Wszyscy podnieście ręce, dzisiaj w nocy impreza (trwa i trwa)
Wszyscy cieszcie się i bawcie się (do świtu)
Wszyscy podnieście ręce, dzisiaj w nocy impreza (trwa i trwa)
Wyrzućcie swoje troski i wszyscy razem skaczcie

Dzisiaj w nocy, w tą pełną zachwytu noc moje serce drży
Co powinienem zrobić? Tak bardzo cię lubię, zaraz oszaleję

Zanim nadejdzie poranek stopisz się dzięki gorącej pasji
Tak samo ja, hej dziewczyno

Hej nie martw się tym, kto dba czy ktoś trochę na ciebie jutro nakrzyczy?
Parzę na ciebie, więc ty też na mnie patrz - uch och tylko dotąd
Dzisiejsza noc i ten księżyc szaleją, męczą się
Zanim nie zaśniesz świetnie się bawmy, tak tylko ty i ja
Powierz swoje ciało rytmowi, przyjdź w moje ramiona i tańcz dziewczyno
Lubię to tak

Pod tym gorącym słońcem, chcę ci szeptać miłość, och dziecinko

(1 2 3) Moje drżące serce
(Ty i ja) Jest tylko nas dwoje
(Nie znasz) mojego serca? Kocham cię

#

Lalalalalala Woo dzisiaj impreza
Lalalalalala  potrzebuję cię dziecinko w ten letni czas
Lalalalalala nie wahaj się
Lalalalalala i przyjdź do mnie dziecinko



Woo yeah woo yeah lubię to tak x4


angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...