Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 sierpnia 2012

Teen Top - Fall in love 2012 tłumaczenie


Teen Top - Zakochać się

Teen Top i Brave Sound*
Znowu to robimy

Zakochałaś się we mnie, zakochałaś się we mnie
Zakochałaś się we mnie, zakochałaś się we mnie we mnie
Zakochałaś się we mnie, zakochałaś się we mnie
Zakochałaś się we mnie, zakochałaś się we mnie we mnie

Prezent dla ciebie, ponieważ mnie kochasz
Dziecinko ty i ja, tylko nasza dwójka
To jak torba z prezentami Świętego Mikołaja
Jak gin w lampie, klub goblinów
Dostaniesz to o co prosisz
Zakochasz się we mnie, tylko mi zaufaj

Patrzysz na mnie, a twoje oczy drżą
Zamknij oczy i oprzyj się o mnie, a ja słyszę twój drżący oddech
Po prostu zatrzymaj się tak jak jesteś - chcę cię narysować jakkolwiek chcę
Całą noc wewnątrz moich oczu

Och dziecinko dzisiaj och dziecinko dzisiaj
O co ciągle się martwisz?
Zanim skończy się ta piosenka
Och dziecinko dzisiaj och dziecinko dzisiaj
Chwyć moją dłoń dziewczyno (tańcz dzisiaj ze mną)

*firma producencka, więcej na wikipedii

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...