Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 sierpnia 2012

Teen Top - Shake it 2012 tłumaczenie


Teen Top - Potrząśnij tym

#Wstrząsnę twoim sercem, wstrząsnę twoim sercem, wstrząsnę twoim sercem
T podwójne E N TOP hej!
Wstrząsnę twoim sercem, wstrząsnę twoim sercem, wstrząsnę twoim sercem
T podwójne E N TOP hej!

Nie chcę cię rozczarować, będę cię trzymał w moich objęciach
Chciałem cię kochać, ale nie wydaje mi się, że to się dobrze układało
Ale próbuję się zmienić, próbuję żyć dla ciebie
Tak bardzo jak cię pragnąłem, próbuję świecić jaśniej

##Chciałem ci odpłacić cenniejszym prezentem
Zawsze marzyłem o wzleceniu się wysoko w niebo
Dla ciebie wzlecę wyżej niż ktokolwiek inny
Zawsze się mną opiekują, głośniej krzycz

#
Co jutro robisz? Trochę o mnie pomyśl
Śpiewam dla ciebie piosenkę
Zanim będzie za późno pospiesz się i zbierz swoich przyjaciół
To jest piosenka miłosna dla ciebie, chodźmy

##

Tik tak nigdy nie przestaniemy
Teen Top rozgrzejemy to
Tik tak uniesiemy cię
Teen Top rozgrzejmy to

Nie bądź za bardzo zaskoczona moją zmianą
Wyżej i głębiej, pokaże ci nowego mnie

##

TEEN TOP

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...