Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 sierpnia 2012

Teen Top - Crazy 2012 tłumaczenie


Teen Top - Szalony

Ok, sprawiłaś, że szaleję
Nie wiem co robić, potrzebuję cię

#Potrzebuję cię dziecinko dziecinko dziecinko - nie mów mi żegnaj
Pragnę cię dziecinko dziecinko dziecinko - dlaczego miłość jest taka trudna?
Proszę przestań przestań łamać mi serce kocham cię dziewczyno
Przestań przestań łamać mi serce potrzebuję cię dziewczyno
Przestań przestań łamać mi serce kocham cię dziewczyno
Jesteś taka niejasna, nie mogę zrozumieć

Co robisz, dlaczego nie mogę cię dosięgnąć?
Znalazłaś kogoś innego?
Tęsknię za tobą, to naprawdę nie to
Dlaczego unikasz moich telefonów, przestań się bawić

To nawet mnie nie uderzyło - skoro nie ma cię przy mnie
Każdy dzień za dniem jest dla mnie piekłem
To śmiertelnie boli, to takie trudne, zaraz oszaleję
Co zrobię z moim sercem, które rozdarłaś?

#

Szalenie próbuję wymazać cię z mojego serce, ale nie ma sensu
Nie ważne jak bardzo o tym myślę, dla mnie jesteś tylko ty
Jesteś jedyną jedyną nie mogę cię usunąć z głowy
Nie mogę zapomnieć ciebie, której nie mogę nawet zawołać, więc tylko płaczę

Dni, kiedy myślałem, że mogłem cię zapomnieć ciągle narastają
Torturują mnie moje własne omamy o tym, że wracasz
W tym tempie oszaleję przez ciebie
Wróć wróć, poczekam tutaj

#

Kocham cię dziewczyno, och moja dziewczyno - myśląc o tobie naprawdę oszaleję
Tęsknię za tobą dziewczyną och moja dziewczyno - dzisiaj nawet bardziej za tobą tęsknię

Jeden dwa trzy cztery dalej wszyscy zaczynamy
Teen Top dalej dalej wznieście ręce wysoko wysoko x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...