Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 sierpnia 2012

Teen Top - Baby U 2012 tłumaczenie


Teen Top - Ty dziecinko

Woo hoo woo hoo Woo hoo woo hoo och dziecinko yo
Woo hoo woo hoo Woo hoo woo hoo


#Och ty dziecinko, posłuchaj tej piosenki, śpiewam tą piosenkę dla ciebie
Tylko ty, spójrz w moje oczy, patrzą tylko na ciebie

##Jesteś moim skarbem skarbem skarbem, szaleję na twoim punkcie
Uwierzysz mi? Będę patrzył tylko na ciebie
Przyjmiesz mnie? Dam ci wszystko
Na zawsze będę trzymał w ramionach tylko ciebie

Sprawiłaś, że uśmiechnęła się moja zapłakana twarz
Wymazałem moją dawno minioną kochankę, której zawsze szukałem
Kiedy jestem z tobą, staję się silniejszy, nie mam lęku
Słowa, które mówię są prawdą, mówię to na serio

Będę patrzył tylko na ciebie, jestem słonecznikiem*
Nie istnieją już moje skłonności do zdradzania
Minęło tylko kilka minut odkąd powiedzieliśmy do widzenia
Ale już za tobą tęsknię, nic nie mogę na to poradzić

(Dziecinko dziecinko dziecinko) Dlaczego po tym całym czasie
(Dziecinko dziecinko dziecinko) Przyszłaś do mnie?
Nigdy ich nie widziałem, ale myślę, że anioły
Muszą być do ciebie podobne

#
##

Proszę poznaj moje serce, tak bardzo za tobą tęsknię
Moje serce, które chce cię umieścić przy mnie rośnie większe
Nic nie mogę zrobić, ale jak mogę to zatrzymać
Nie mogę zasnąć, co zrobię?

W moim sercu jest tylko jedna osoba i to jesteś ty
Tylko widzą twój uśmiech też się uśmiecham
Przy tobie jestem osobą, która zapomniała o łzach
Nie drugą, nie trzecią ale jesteś moją jedną i jedyną miłością

(Dziecinko dziecinko dziecinko) Dlaczego po tym całym czasie
(Dziecinko dziecinko dziecinko) Przyszłaś do mnie?
Tylko ty jesteś moją super gwiazdą
Chcę cię przy sobie zatrzymać

#
##

(Woo hoo woo hoo) Chcę cię tulić całą noc
(Woo hoo woo hoo) Chcę cię całować dopóki nie wybuchną nasze usta
Niczym się nie martw i nie patrz nigdzie indziej
Tutaj w moich ramionach, trzymaj moją dłoń i zostań przy mnie

#
##

Woo hoo woo hoo Woo hoo woo hoo och dziecinko yo
Woo hoo woo hoo Woo hoo woo hoo

*metafora - słonecznik uwielbia słońce i zawsze odwraca się w jego stronę i one jest jak ten słonecznik odwracający się w stronę tej dziewczyny

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...