Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 9 sierpnia 2012

Ra.D & Kelley - Couple song tłumaczenie

Dla Martan


Ra.D & Kelley - Piosenka dla pary

Z przodu wygląda pięknie, ale z boku też wygląda pięknie
Czasami ekscytuję się tylko patrząc na jej plecy i potajemnie chcę ją mocno przytulić
Ona jest taka tak piękna, jej słodkie serce też jest bardzo piękne
Taka piękne, cieszę się, że jest moją dziewczyną

Kocham cię
Kocham cię
Kocham cię, nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę przeżyć chociaż jeden dzień

Ona jest taka piękna
On jest taki przystojny
Codziennie wyznaję jej/mu swoje uczucia
Nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę przeżyć chociaż jeden dzień

Od przodu jest taki przystojny, ale z boku też jest przystojny
Czasami ekscytuję się tylko patrząc na jego plecy i potajemnie chcę go mocno przytulić
On jest taki przystojny, jego słodkie serce też jest bardzo przystojne
Taki przystojny, cieszę się, że jest moim chłopakiem

Kocham cię
Kocham cię
Kocham cię, nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę przeżyć chociaż jeden dzień

Taka piękna
Taki przystojny

Codziennie wyznaję jej/mu swoje uczucia
Nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę przeżyć chociaż jeden dzień
Nie wydaje mi się, że mogę przeżyć chociaż jeden dzień nie widząc jej/go

Nie mogę bez ciebie żyć dziewczyno
Nie mogę bez ciebie żyć chłopcze

Nie wydaje mi się, że mogę przeżyć chociaż jeden dzień nie widząc jej/go
Nie mogę bez ciebie żyć chłopaku (nie mogę bez ciebie żyć...)
Nie mogę wyobrazić sobie życia bez ciebie
Kocham cię
Kocham cię

Kocham cię, nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę przeżyć chociaż jeden dzień (nie mogę bez ciebie żyć)
Taka piękna
Taki przystojny

Codziennie wyznaję jej/mu swoje uczucia
Nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę przeżyć chociaż jeden dzień

angielskie tłumaczenie nonie4u.wordpress.com

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...