Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 9 sierpnia 2012

ChAOS - Icy lady 2012 tłumaczenie


ChAOS - Lodowa pani

Chociaż chłodno przemawiasz, twoje usta są ładne
Twoje zirytowane oczy są jak u dziecka
Traktujesz mnie tak chłodno jak lód, ale
Jesteś taka cholernie słodka

Nawet jeśli podrapiesz mnie [zostawiając] ran jak po cierniach
Jest tylko jedna osoba, która będzie wiedzieć co masz w sercu
Jestem ukochanym*, twoim ukochanym dla ciebie - urocza

#Och och och jesteś lodowa panią
Lodową księżniczką, roztopię cię
Och och och jesteś lodowa panią
Sprawię, że się uśmiechniesz

##Jesteś jak moja fantazja
Rozpalasz moje serce

Na palcu ma pierścionek, który jej kupiłem i idzie w moim kierunku
Ojejku, dlaczego mówisz tylko kiedy cię o coś zapytam? Chcesz być moja?
To jest coś - uderzasz moje walące serce

Nie mogę od ciebie uciec
Nie mogę wyobrazić sobie świata bez ciebie
Jestem ukochanym, twoim ukochanym dla ciebie - urocza

#
##

Ciągle zakochuję się w tym łabędziu nazywającym się ty, chyba jestem uwięziony
Testujesz moje serce, dlaczego mnie ranisz?
Przez ciebie jest zimno

#
##

*dosł. miłosny chłopak albo kochaś, ale daję ukochanego

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...