Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 sierpnia 2012

INFINITE (Woohyun solo) - Time/Stop the time 2011 tłumaczenie


INFINITE (Woohyun solo) - Czas/Zatrzymaj czas

Czy zatrzymał się czas?
Czy znowu w ten sposób zasypiam?
Kiedy bezmyślnie patrzę się na zewnątrz
Zamykam oczy, ponieważ pomyślałam o tobie

#Czas znowu mija, ale
Wracam do tych dni
Próbowałem wszystko znaleźć w twoim wspomnieniu, ale...

Samotnie płaczę w tym miejscu
Uśmiecham się, ponieważ nie mam już łez
Ale ciągle czekam
Dopóki będę znowu mógł oddychać

#

Samotnie płaczę w tym miejscu
Uśmiecham się, ponieważ nie mam już łez
Nie mogę wymazać wspomnień z tylko tobą
Więc błąkam się

##Nie mam słów i nie słyszę
Ale jeśli ciągle mogę cię znaleźć
Poczekam na ciebie dopóki nie zatrzyma się czas

Wiem, że nie mogę nic powiedzieć
I chcę na to skierować moje serce
Wiem, że nie drżysz
Ale ciągle nie mogę cię zapomnieć

##

Jeśli mogę cię znaleźć, poczekam na ciebie
Dopóki będę znowu mógł oddychać

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...