Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 sierpnia 2012

INFINITE - Amazing 2011 tłumaczenie


INFINITE - Niesamowite

Takie niesamowite takie niesamowite

Dlaczego tak się zachowuje - to takie dziwne
Cały dzień się uśmiecham
Jakbym to stracił, jakbym był szalony
Nawet kiedy ludzie źle o mnie mówią, mam się dobrze
Ale czegoś brakuje, coś jest niezręczne
Wiem, że coś opuściłem
Dziewczyno, o czym zapomniałem?
Czuję się jakbym zranił się w głowę

Ale dlaczego nie przychodzisz dziecinko dziecinko
Dlaczego do mnie nie dzwonisz dziecinko dziecinko
Czy moje serce właśnie upadło
Czy to co straciłem, to moje serce?

(Niesamowite) ty i ja (niesamowite) ja
Niesamowite - jak mogliśmy się stać nieznajomymi?
(Niesamowite) ty i ja (niesamowite) ja
Niesamowite

Ok, posłuchaj - szłaś z tym facetem kiedy trzymaliście się za ręce
Po ulicy, którą mówiłaś, że lubisz
Ponieważ nie ma na niej wysokich budynków
Jesteśmy tylko nieznajomymi, ale ciągle nie mogę zapomnieć
Próbuję wymazać i wymazać, ale to jesteś tylko ty
Jestem wypełniony bliznami stąd i stamtąd
Nie mam gdzie iść, brakuje mi tchu
Rozglądam się, żeby poszukać
I przez twoje oczy widzę i znajduję cię

Powinienem po prostu żyć nie znając cię
Myśląc o tym, moje serce tak bardzo boli
Jakbym to stracił, jakbym był szalony
Gdybym tylko mógł to zostawić i zapomnieć

Co jest problemem, o co chodzi
To i tak się skończyło
Dziewczyno, tylko dlatego że cierpię, nic się nie zmieniło

Nigdy więcej do mnie nie przyjdziesz dziecinko dziecinko
Nigdy więcej cię nie zobaczę dziecinko dziecinko
Płyną moje łzy
To właśnie takie uczucie, nie mieć cię

Nie mogę już tak żyć
Byłaś dla mnie wszystkim i byłaś tą, która sprawiła, że żyję
Dla ciebie


Nigdy więcej do mnie nie przyjdziesz
Nigdy więcej cię nie zobaczę
Płyną moje łzy
To właśnie takie uczucie, nie mieć cię


Niesamowite niesamowite
Niesamowite - jak mogliśmy się stać nieznajomymi?
(Niesamowite) ty i ja (niesamowite) ja
Niesamowite - jak mogliśmy się stać nieznajomymi?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...