Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

INFINITE - Wings 2010 tłumaczenie


INFINITE - Skrzydła

Dziecinko, po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść

Nie mogę już oddychać, bo nie ma cię przy mnie
Moje serce wciąż tak bije
Ciągle wierzę, że to nie jest prawda (wierzę)
Obronię cię (jesteś moim sercem)
Nie mogę cofnąć czasu, ale jeszcze jeden raz

#Dziecinko, po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Nawet jeśli mam wszystko, bez ciebie przy moim boku
Wszytko upadnie
Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Nawet jeśli upadnę z wyczerpania, jeśli staniesz się moimi skrzydłami
Mogę wzlecieć wysoko do nieba

Nie mogę cofnąć czasu, ale daj mi jeszcze jedną szansę
Nie mogę cofnąć czasu, ale tylko raz do mnie zawróć
Nie ma cię przy nie
Moja miłość jest teraz czerwonym znakiem
Nawet przestał płynąć mój deszcz łez
Moje ręce, które tak dobrze pasowały do twoich
Teraz są ponad moimi kolanami
Modlę się co noc
Nie chcę wierzyć w jutro
Ponieważ ciągle będę żył w udawanym świecie, w którym jutro wrócisz

#

Dziecinko, po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść

W mojej głowie jesteś tylko ty
Bez ciebie świat jest za zimny
Jesteś jedyną, dla której postawiłbym wszystko na szali

Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Nawet jeśli upadnę z wyczerpania, jeśli staniesz się moimi skrzydłami
Mogę wiecznie latać

Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Moja miłość jest teraz czerwonym znakiem
Nawet przestał płynąć mój deszcz łez
Moje ręce, które tak dobrze pasowały do twoich
Teraz są ponad moimi kolanami
Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Modlę się co noc
Nie chcę wierzyć w jutro
Ponieważ ciągle będę żył w udawanym świecie, w którym jutro wrócisz

angielskie tłumaczenie daum & nolimitinfinite





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...