Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 sierpnia 2012

INFINITE H feat. Baby Soul - Crying 2011 tłumaczenie

INFINITE H - (nieoficjalna ?) podgrupa INFINITE w której skład wchodzą Dongwoo i Hoya


INFINITE H feat. Baby Soul - Płacz/Płakać

#Ile jeszcze muszę płakać
Żebym zmyć nasze wspomnienia?
Pewnie nie da się tego zrobić..
Na wypadek gdybyś przyszedł, nie mogę zamknąć okna i myślę o tobie

##Płaczę płaczę płaczę
Jeśli chcesz
Wzlecę wzlecę x2

Wczesnym porankiem budzę się ze snu o tobie
Ale nie mogę łatwo otworzyć oczu
Jest inaczej niż w moim śnie, gdzie szczęśliwie się uśmiechamy
W mojej głowie jest wymazywacz*
Proszę jeszcze raz, w rzeczywistości jest całkowicie wymazana z mojego życia
Kiedy otwieram oczy, znowu jestem sam
Powstrzymuję łzy, szukam cię, która odeszłaś
To w porządku jeśli wydaje się taki być
Kiedy ty - albo pada deszcz, czuję to
Całkowicie zniknął twój obraz w kroplach deszczu, które spadają nie ziemię
Ale w kałużach, twój obraz ciągle tam jest

W ciemne dni, kiedy jestem zagubiony w swoich myślach
Wydają się spadać krople deszczu z twoim wizerunkiem
Zastanawiam się czy jedna osoba i jedna miłość, którą jesteś ty upadnie
Jeśli zacznę patrzeć, deszcz podniesie się na wysokość mojej szyi
Jestem uwięziony w żalu i zmieszaniu
Nieszczęśliwe łzy ciągle ode mnie odpychają
Uśmiech uwięziony na zdjęciu
Kiedyś uczynił moje dni kontynuacją snów
Na wypadek gdyby rozbiło się moje szklane serce, owinę je
Kiedy tylko widzę gwiazdy połączone z tobą
Jest nieskończony ból
Nigdy go nie wymażę - nigdy opróżnię

#
##

Mój deszcz, który jest pochowany z dźwiękiem deszczu
Twoje plecy, które odchodzą w dalekie miejsce

Opustoszałe jak nieskończony tunel
Pomiędzy nami jest rozległe miejsce, które nie można przekroczyć

Grzech nie bycia w stanie tak łatwo pozwolić ci odejść
Staję się łzami, schowanymi głęboko w środku

Ty i ja jesteśmy nierozerwalną liną
Ale jest nieprzenikalna ściana

Ze wszystkimi głosami świata, które znikły
Twoja dłoń nie może dosięgnąć mojego ciała
Próbuję odciągnąć zasłonę pomiędzy nami
Tak jak próbuję przeskoczyć ścianę na ścieżce, która wiedzie do ciebie

Rytm naszego koślawego związku
Teraz próbuję dopasować ten beat i wejść na szczyt
Płyną łzy z nieba i ode mnie
Coraz bardziej oddalam się od tego świata, który zabrał twój oddech
Płaczę

Nasze wspomnienia, które zostały całkiem same
Nie widzę ich - gdzie jesteś?
Płaczę - mam nadzieję, że do mnie wrócisz
Nie mogę już tego znieść - teraz cię widzę

Płaczę płaczę płaczę
Wzlecę wzlecę wzlecę
Płaczę

*nie znajdziecie tego słowa w słowniku, to tylko wynik mojego radosnego słowotwórstwa :)

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...