Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 sierpnia 2012

INFINITE - Cover girl 2011 tłumaczenie


INFINITE - Dziewczyna z okładki

Nie chcę się mierzyć z żadnym pięknym rozstaniem
Pewnego dnia się rozstaniemy, nie będziemy się więcej spotykać
To zbyt krótka miłosna podróż, żeby to mówić
Mijając niezliczone drzwi, które mówią "miłość jest bólem" na otwartych ulicach
Pokonywanie tego samotnie nie jest rozwiązaniem
Ta niezręcznie trzymana ręka to ty

Jesteś taka śliczna - naprawdę lśnisz
W każdej chwili jesteś moją dziewczyną z okładki
Uśmiechasz się zawsze, kiedy mnie widzisz, nawet kiedy jesteś wściekła, uśmiechasz się
Jak mogę powiedzieć, że cię nie lubię?

#Potrzebuję tylko jednej, potrzebuję tylko jednej
Wiesz o tym, to jest oczywiste
Całkowicie mi zaufaj, tylko mi zaufaj
Wtedy jestem twój, na zawsze

Udaję, że nigdy nie byłem chory
Udaję, że nie żałuję po tym jak kochałem
Kiedy o tym myślę, nie ma potrzeby, żeby być zranionym
Tylko ty i ja - wystarczy tylko nasza dwójka - dziecinko kocham cię
Czy twoja głowa ciągle kalkuluje?
Czy wciąż jesteś niepewna co jest odpowiedzią?
To proste - nigdy nie pozwolę ci odejść
Odpowiedzią jest to, że nie możemy dalej iść, jeśli nie jesteśmy razem

Jeśli pozwolisz swoim oczom się błąkać, wiesz co się stanie
Jeśli masz inne uczucia, wiesz co się stanie
Wtedy ja też nie wiem, co zrobię (jesteś moją dziewczyną z okładki)
Tak bardzo jak  kochasz, tak bardzo jak otrzymujesz miłość
Blizny też są większe

#Powtórzenie

To jest to - to nie jest takie trudne
Jeśli nasze serca biją dla siebie nawzajem
Jeśli zawołam twoje imię swoim głosem, to się zaczyna

Jesteś moim aniołem, moją jedyną dziewczyną z okładki
(Moja dziewczyno z okładki, będę cię miał)
Głośniej krzyknę, jesteś moja (mogę być głośny)
Moje płonące serce skupiło się na tobie
Moje oczy będę obejmować tylko ciebie (w moim sercu jesteś tylko ty)

Potrzebuję tylko jednej, potrzebuję tylko jednej (proszę pamiętaj)
Wiesz o tym, to jest oczywiste (dziecinko moja dziewczyna)
Całkowicie mi zaufaj, tylko mi zaufaj
Wtedy jestem twój, na zawsze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...