Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 23 sierpnia 2012

ALi - Carry on (Faith OST)

Całe audio pod tłumaczeniem


ALi - Kontynuować 
(nie jestem pewna czy chodziło im o to znaczenie słów carry on, ale tylko to jako tako mi tu pasuje)

Kiedy jesteśmy w tym samy czasie, widzie twój uśmiech
Teraz tylko ty jesteś w moich oczach
Po prostu jak wiarą, każdy dzień jest tobą wypełniony
Wydaje się jakby minęło już tysiąc lat

#Czuję tylko ciebie
Moją białą skórę
Twój oddech miękko mnie dotyka
Codziennie marzę
Naprawdę, jak kłamstwo
Przyszedłeś do mnie bez słowa

##Chwila, w której zacząłeś oddychać
Wszedłeś do mojego serca
Chcę z tobą marzyć i cię kochać
Chcę przeżyć moje dni w twoich cennych ramionach
Kocham cię, jesteś moim przeznaczeniem
Kontynuować kontynuować x2

W tej samej przestrzeni, zakochuję się w tobie
Teraz tylko ty możesz czuć moje serce
Ciągle przechodzisz* przez moje serce
Jeśli wyciągnę rękę, wydaje się, że mogę cię dotknąć

#
##

Kocham cię
Stałeś się moim sercem
Chcę z tobą marzyć i kochać cię
Chcę przeżyć moje dni w twoich cennych ramionach
Kocham cię, jesteś moim przeznaczeniem
Kocham cię kocham cię

*nie jestem pewna

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

  1. .....głupio się przyznać ale naprawdę miałam dreszcze jak to przeczytałam. Zakochałam się w tej piosence, Ali ma niesamowity głos. Dzięki niemu te wszystkie emocje wypływają z tej piosenki. Ona jest czarodziejką uczuć. Porwała mnie, wywróciła na lewą stronę i ponownie przekręciła na prawą.
    "Chwila, w której zacząłeś oddychać
    Wszedłeś do mojego serca" i nie mam więcej słów...

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...