Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 9 sierpnia 2012

ChAOS - Hurry/Hurry up and go 2012 tłumaczenie


ChAOS - Pospiesz się/Pospiesz się i idź

Ostatnio dziwnie się zachowujesz, dlaczego dostajesz tak wiele smsów?
Twój głos drży, kiedy mówisz "To tylko moja mama"
To podejrzane - powinienem się zdenerwować czy nie?
Kiedy poszłaś poprawić makijaż, sprawdziłem twój telefon

O mój Boże - wiedziałem
Nie nie nie możliwe - koło imienia jest nawet serduszko

Nie wiem kiedy dałaś mu swoje serce
Ale ponieważ jestem większym* mężczyzną, pozwolę ci odejść, wiec pospiesz się i idź

#Chociaż mówisz mi, żeby nie iść
Wciąż chcesz być z nim, nie nie nie
To czas pozwolić temu odejść - zanim zmienię zdanie
Pospiesz się i idź, pospiesz się i idź

##Nie wiem kim jesteś, nie odzywaj się do mnie
Nie wiem co mówisz, proszę odejdź
Jesteś dla mnie nieznajomą, zostałaś usunięta z mojego serca
Nie wiem co mówisz, proszę odejdź

###Zostawiłaś mnie, więc nie dzwoń
Nie znam, nie znam, nie
Nie znam, nie znam ciebie
Jestem w porządku, więc nie martw się

Nie znam, nie znam, nie
Nie znam, nie znam ciebie

Jedyną osobą, która mnie pociesza jest mój bliski przyjaciel
Wiem, że muszę ją zapomnieć, ale nie mogę

Gdybyśmy tylko mieli smutną miłość jak ci w piosenkach
Ale ciągle nie mogę cię zapomnieć - zakochać się

O mój Boże - wiedziałem
Nie nie nie możliwe - to był mój bliski przyjaciel

Nie wiem kiedy dałaś mu swoje serce
Ale ponieważ jestem większym mężczyzną, pozwolę ci odejść, wiec pospiesz się i idź

#
##
###

Mam zamiar o wszystkim zapomnieć
Senna fikcja słodkiej, letniej nocy nie istnieje
Miłość i przyjaźń są jak obosieczny miecz

Pospiesz się i idź zanim zmienię zdanie
Pospiesz się i idź bo mogę próbować cię zatrzymać
Dziecinko idź idź proszę dziecinko idź odejdź
Teraz wyrwę cię ze swojego serca

###

*wspaniałomyślnym, lepszym

angielskie tłumaczenie pop!gasa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...