Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 lipca 2012

Venny - Hey U 2012 tłumaczenie (Big OST)


Venny - Hej ty


#Och! Hej ty, czuję to
Och! Hej ty, z migoczącymi oczami
Och! Hej ty, nie stój tam tylko
Podejdź tutaj, chcę być twoją gwiazdą!

Kiedy przychodzisz do mnie, po tym jak spędziłam zakręcony dzień
Mój męczący dzień w moim sercu staje się wyjątkowy
Kocham cię kocham cię, wejdziesz?

#Gdzie patrzysz? Popatrz na mnie, tak do ciebie pójdę
Więc możemy się dużo śmiać i codziennie spotykać jak we śnie
Kocham cię kocham cię, wejdziesz?

#

Hej ty słoneczko, przyjdź do mnie
Hej ty moja miłości, hej! dalej


Och! Hej ty, czuję to
Och! Hej ty, z migoczącymi oczami
Och! Hej ty, nie stój tam tylko
Podjedź tu, chodź do mnie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...