Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 lipca 2012

U-Kiss - Man Man Ha Ni/Am I that easy? 2009 tłumaczenie


U-Kiss - Jestem taki łatwy? 

U-Kiss i Brave Sound 
Wiesz, to BRAVE!

#Jestem dla ciebie taki łatwy?
Czy dla ciebie miłość jest taka łatwa?
Czy dla ciebie wspomnienia ze mną są takie łatwe?
Czy dla ciebie wszystko jest tak łatwe?


Chcę tylko ciepła miłości dziecinko 
Dałaś mi tylko zimną dłoń zła dziewczyno 
Wyrzuć tę arogancką dumę 
Ciągle mnie to denerwuje i irytuje, lepiej teraz przestań 
Kompletnie wariuję przez ciebie dziewczyno 
Zachowujesz się miło i wierzę w to wszystko 
Dałem ci to wszystko i zostałem znów zdradzony 
Ciągle mnie to denerwuje i irytuje, jesteś naprawdę szalona 

##W końcu przychodzisz 
W ostatniej rundzie miłości 
Uśmiechasz się tym fałszywym uśmiechem i czuję, że zaczynam wariować 
Przestań mnie niepokoić i zostaw mnie w spokoju och och 

##Powtórzenie 

Jesteś taką złą, złą, złą dziewczyną 
Wzięłaś mnie i bawiłaś się mną, na pewno musisz za to zapłacisz 
(Wkurzasz mnie!) 
Nie jestem taki jak wcześniej, akceptujący wszystko
Nie jestem jak latarnia morska - nie obserwuję cię tylko z daleka jak głupiec

Tak zepsuta 
Taka zarozumiała 
Taka arogancka 
Gra tak dobrze 

Brzydko mówisz
Zachowujesz się niedojrzale 
Ciągle mnie to denerwuje i irytuje, lepiej teraz przestań
Nie mogę tego zrozumieć 
(Nie mogę tego załapać)
Dziewczyna taka jak ty 
(Nie łapię tego)
Czego do cholery chcesz ode mnie?
(Musze wiedzieć) 
Nie mogę zrobić tego czy tamtego w imię miłości 

#Powtórzenie 

#Powtórzenie 

Naprawdę mnie wkurzasz, nie znałem nikogo oprócz ciebie 
Pewnego dnia doświadczysz tego samego, założę się 
Ty, która bawisz się miłością, ty, która widzi miłość jako coś łatwego 
Wystarczy już tego ty lisico 
 

##Powtórzenie 

#Powtórzenie 

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...