Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 lipca 2012

BIGSTAR - Hot boy 2012 tłumaczenie



BIGSTAR - Gorący chłopak


5 graczy* w budynku BIGSTAR
Powstał dzięki BRAVESOUND

Jestem gorącym chłopakiem , jestem gorącym chłopakiem x2

Czym byłaś tak zajęta? Znowu byłaś wczoraj chora?
Dlaczego na całą noc wyłączyłaś telefon?
Nie pogrywaj ze mną, proszę przestań kłamać
Nie pogrywaj z moim sercem, które ma tylko ciebie

Nie jestem taki jak przedtem, nie pomyl się
Jestem najlepszy, nie odwracaj oczu
Nie przekręć tego dziewczyno, nie jestem tym samym chłopakiem
Zanurzysz się w moje płonące oczy

Jestem gorącym chłopakiem , jestem gorącym chłopakiem x2

#Nie mogę uwierzyć dziecinko, miłość jest taka zabawna
Nie mogę uwierzyć, że ty o takich wysokich standardach w ten sposób zmieniłaś się
Nie mogę uwierzyć dziecinko, zostawiłaś mnie, ale tylko patrz
Eh eh eh eh eh eh eh jestem jestem gorącym chłopakiem
Eh eh eh eh eh eh eh twój jedyny twój jedyny gorący chłopak


My napięte ciało, wychodzę na ulice, żeby się nim chwalić
Przeszywają mnie oczy dziewczyn, oczy są oślepiający (załóż okulary przeciwsłoneczne)
Jestem prawdziwym draniem z Apgujung**, wiem jak się bawić
Moje buty są takie świetne, nie dotykaj ich


Jestem gorącym chłopakiem, jestem jestem gorącym chłopakiem
Każdy mnie rozpoznaje - jeśli jest facet taki jak ja, powiedz mu, żeby wystąpił
Powiedz swoim przyjaciołom, że tutaj jestem
Za pięć minut ludzie zaczną o mnie tutaj i tam szeptać


Jestem gorącym chłopakiem, jestem jestem gorącym chłopakiem
Jestem gorącym chłopakiem , jestem gorącym chłopakiem

Zadzwoń pod 211 zadzwoń pod 211***
Zadzwoń pod 211, rozpalamy się
Zadzwoń pod 211 zadzwoń pod 211
Zadzwoń pod 211, ponieważ tu jesteśmy

#

*w tekście jest określenie fly boy według słownika wyrażeń slangowych tak nazywa się chłopaka, który ma unikalny styl, orientuje się w modzi i jest bardzo atrakcyjny dla kobiet
**nie do końca jestem pewna o co tu chodzi, może o piosenkę Drooping Snail o tym samym tytule
***było 911, przerobiłam na nasze 211

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...