Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 lipca 2012

BEAST - Freeze 2011 tłumaczenie


BEAST - Zatrzymaj


Cha cha S.Tiger JOKER i BEAST na miejscu
(Zatrzymaj zatrzymaj) zatrzymaj

#Znowu jestem tobą dzisiaj pijany, potykam się
Przed tobą chowają się nawet gwiazdy
Zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj
Tą chwilę
Zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj

##W przypadku gdy pożegnanie daleko cię zabierze
Tak, że nic nie może pomiędzy nami
Ta chwila
Zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj
Zatrzymam to
Zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj


Pragnę dla ciebie i mnie
Nie mogę uwierzyć, że będę wiecznie tak trwał

Jesteś wymarzoną dziewczyną, którą mogę zobaczyć w marzeniach
Przyszłaś do mnie

Dziecinko, yeah będę tutaj
Nie ważne gdzie jesteś
Będę tutaj
Nie jestem osobą, która często zmienia zdanie
Obiecuję ci moją miłość

(Zatrzymaj się tak tak, żeby ta chwila wiecznie trwała
Zatrzymaj się tak tak, żeby ta chwila wiecznie trwała)

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Więcej niż, lepsze niż, nie ma nic takiego
Przyznaję, jesteś najładniejsza
Tak, dzięki tobie jest wiele popularnych słów, na przykład (bbuing bbuing) tak
Kiedy mam koło siebie taką piękność jak ty
Jak mam spać z tego zmartwienia
Jak lekarz widzisz mnie na wylot
Przestaję natychmiast płakać kiedy tylko dotyka mnie twoja ręka
(Du Jun chodźmy)

Spokojna miłość, w naszym związku nie ma wojny
Tak dobrze do siebie pasujemy, że możesz nawet stać się zazdrosna
Też mnie pragniesz, wszystko wiem
Bez wahania, powiedz mi
Teraz zatrzymaj

Dziewczyno nie, nie próbuję cię pochwycić
Chcę tylko zatrzymać czas, ponieważ
Jest dla mnie taki wyjątkowy
Ty i ja dajemy czadu z tą miłością przez całą noc
Och moja miłości

#Powtórzenie
##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...