Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Sung Si Kyung - You are my spring 2010 tłumaczenie (Secret garden OST)


Sung Si Kyung - Jesteś moją wiosną

Dlaczego cię rozpoznałem?
Dlaczego ruszyłem w twoim kierunku?

Nie mogę teraz odejść
Nawet jeśli zostawię cię z tyłu kiedy idę naprzód
Wszystko co widzę to tu

Te bolesne słowa, które mi kiedyś powiedziałaś
"Jeśli byśmy się nie poznali
to mogłoby być mniej bolesne"
Ty...

#Płaczesz, powstrzymujesz to
Podnosisz głowę, boleśnie się uśmiechasz
Twój uśmiech, który ma kolor zachodzącego słońca, barwi cały świat

Tęsknię za tobą, chcę cię objąć
Chcę być przy tobie nawet chociaż to boli
Chcę zasnąć przy twoim boku

Od pierwszego dnia zrobiłaś krok w tył
Od pierwszego dnia myślałem o rozstaniu

Chociaż cię chciałem
Nie mogłem zignorować
Tych beznadziejnych i zimnych kalkulacji świata

Jakkolwiek starałem się być ostrożny
Jak bardzo starałem się udawać, że to nie byłem i odpychać
Już byłem
Zakochany w tobie

Tęsknię za tobą, biegnę do ciebie
Pukam, pokazujesz zaskoczony uśmiech
Twój okrągły uśmiech niesie cały świat

##Nie płacz, nie odchodź
Zostań przy mnie
Jesteś moją ciepłą wiosną

Przed twoim wahającym się serce
Moje serce nigdy się nie zatrzyma
Strach, który został w twoim sercu, przytulę go i obejmę
Dopóki nie będziesz spokojna

#
##

W końcu cię spotkałem
Jesteś moją ciepłą wiosną

angielskie tłumaczenie koreanlyric

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...