Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Yoon Sang Hyun (Oska) - Liar 2010 tłumaczenie 2010 (Secret garden OST)


Yoon Sang Hyun - Kłamca

#Pozwól mi odejść, miłość... niemożliwe
Nie ma już miłości, nie ma łez
Pozwól mi odejść, miłość.. nie możliwe
Nie ma już nostalgii albo przerażenia

La la la la la la
Zostaw mnie
La la la la la la
Miłość jest kłamstwem

Muszę zapomnieć, muszę wymazać
Do tej pory cię kochałem
Muszę cię odesłać, muszę cię odepchnąć
Zapomnieć i żyć od teraz bez ciebie

##(Jesteś złą kobietą, która mnie porzuciła)
Ciągle będziesz mnie ranić, jeśli znowu się spotkamy
(Jesteś złą kobietą, która mnie porzuciła)
Nasz romantyczny związek jest teraz skończony

#

Nie proś nie znowu, żeby powiedzieć
Miłość pomiędzy nami skończyła się
Nie przekonuj mnie łzami
Już więcej ci nie uwierzę

##
#

La la la la la la
Zostaw mnie
La la la la la la
Miłość jest kłamstwem

Twoje imię, które zostało wyryte w moim sercu
Twoja miłość, która była wytrawiona* w mojej pamięci
Wszystko będzie usunięte i zapomniane
Żebym mógł cię nienawidzić

#

La la la la la la
Zostaw mnie
La la la la la la
Miłość jest kłamstwem

*wytrawić - wykonać wgłębienia w płycie metalowej za pomocą kwasów

angielskie tłumaczenie waishanho


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...