Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Jung Sun Ah - Love is 2010 tłumaczenie (Sungkyunkwan Scandal OST)


Jung Sun Ah - Miłość jest

Twoja ręka, która kiedyś była po prostu dziwna
W ten sposób to mnie zostawia
Przepraszam, jak głupia
Nic nie mogłam powiedzieć

Miłość jest rozstaniem
Dla mnie taka jest
Po tym jak zostaliśmy rozdzieleni
Płaczę z powodu rozdzielenia się z tą miłością
Nie będę znowu kochać
Przysięgam sobie
Tak bardzo za tobą tęsknię
Nie ważne jak bardzo próbuję cię odnaleźć, nie ma sensu
Od początku to było naprawdę trudne

Moja miłość, która nie mogła zostać wypełniona
Serce, którego szukałam
Ciepłe wspomnienie utrudniają mi
po tym jak się rozdzieliliśmy
Płaczę z powodu tej bolesnej miłości
Nie będę znowu kochać
Przysięgam sobie
Tak bardzo za tobą tęsknię

Nie ważne jak bardzo próbuję cię odnaleźć, nie ma sensu
Od początku to było naprawdę trudne

Płaczę
Znowu płaczę

angielskie tłumaczenie jongruhae

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...