Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 lipca 2012

Shinhwa - Welcome 2012 tłumaczenie


Shinhwa - Powitanie

Mile widziane dla mnie*, nazywają mnie niebem
Mile widziane, żebyś była moją dziewczyną*, nazywają mnie marzeniem przyszłości
Więc przyjdź, żeby być jedyną i przyjdź, żeby być moją dziewczyną
Mile widziane dla mnie, mile widziane, żebyś była moją dziewczyną

To oferta, którą ciężko odrzucić jak Marlon Brando
Mój głos jest ciężki do usłyszenia wypływa jak [muzyka] fortepianowa
Nie porównuj mnie do dzieciaków, którzy wkładają siłę w swoje oczy
Tak, nie znasz mnie? Więc się nie odzywaj
Ojej ojej ojej ojej, jeśli powiem ci to od początku
Może nie być wystarczająco czasu

Jeden i jedyny z tobą
Tutaj na zawsze razem
Przyjdziesz do mnie

#Bez miejsca, do którego można uciec, to zamknięta i inna droga
Jakbyś była opętana, przyjdziesz do mnie
Na mojej drodze są słowa miłości
Chyba jestem teraz gotowy, chyba teraz cię kocham

Yea, tym razem dam sobie spokój z przedstawianiem się
Wiesz kim jestem lepiej niż ja sam
Jestem dope MC**, zjadam popularnych MC jakby byli pysznym jedzeniem
Jeśli jesteś zainteresowana to chodź, jeśli nie, to nie [przychodź] - nie myśl o tym dwa razy
To tylko odpowiedź, od śródmieścia/centrum do przedmieścia***
Życie, które natychmiast się zmienia - jeśli ci się nie podoba, mi to nie przeszkadza

Wysysam przemijający czas jak tornado
Słowa, których nigdy wcześniej nie słyszałem to żegnaj - adios****
To oczywista historia jak zaplanowana gra
Naprawdę nie wiesz kim jestem? Więc się nie odzywaj
Ojej ojej ojej ojej mogę zwariować
Nie marnuj mojego cennego czasu

Jeden i jedyny z tobą
Tutaj na zawsze razem
Przyjdziesz do mnie

#

Jo jo - jesteś dla mnie mile widziana, idź prosto na jednokierunkowej ulicy do schodów mojego nieba
Nawet twoja wyśniona/wymarzona przyszłość zakocha się we mnie i zostanie zablokowana, więc chodź chodź, żeby być tą jedyną
Nigdy nie będzie naokoło mnie żadnych żali
Wszędzie naokoło są piękne dziewczyny, ale ja daję ci swoje powitanie

Nawet jeśli zacznę od początku, to będą te same słowa
Będziesz dalej kontynuować drogę do mnie*****
Mówię ci, że naprawdę cię pragnę
Chyba jestem teraz gotowy, chyba teraz cię kocham

Możesz mi podziękować twoje powitanie dziewczyno nie nienawidź - co ma nie działać dziewczyno?
Powitaj mnie, nie graj trudnej do zdobycia - nie marnuj mojego czasu tak czy nie
Nie jestem typem, który próbuje, biadoli albo wycofuje się z czegoś
To zależy ode mnie czy jesteś moja - jeśli się zastanawiasz to strata czasu

Mogę być miły, ale jestem za bardzo zajęty
Dlaczego teraz tego nie zrobimy, więc zrób zrób zrób to teraz
Dlaczego teraz tego nie powiesz, więc teraz to zacznij
Jetem teraz gotowy, więc teraz  to zacznij

*w tekście użyto angielskiej frazy z wyrazem welcome, który tutaj wyraża bardziej powitanie z przyzwoleniem, dlatego użyłam zwrotu mile widziane, jeśli ktoś ma lepszy pomysł jak to przetłumaczyć, to zapraszam do komentowania
**MC który jest tak dobry, że działa na ludzi jak narkotyk
***uptown - przetłumaczyłam jako przedmieście, termin używany głównie w USA odnosi się do bogatszych części miasta na jego obrzeżach
****żegnaj po hiszpańsku
*****tu jest trochę na okrętkę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...