Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 lipca 2012

Shinhwa - Stay 2012 tłumaczenie


Shinhwa - Zostań

Och zostań och zostań och zosta
Proszę bądź w pobliżu, błagam cię na kolanach
Proszę bądź w pobliżu, błagam cię na kolanach (cały dzień dziecinko)
Proszę bądź w pobliżu, błagam cię na kolanach (robimy tak od pierwszego dnia)
Więc co próbujesz powiedzieć

Po prostu idź - udawałem, że jestem spoko i cię zostawiłem, ale

Nie wiedziałem, że to będzie tak boleć
Stop! Łzy ciągle płyną
Po prostu idź - próbowałem cię wymazać, ale
Wiedziałem, że to był mój błąd
Stop! Proszę wróć do mnie

#Wierzyłem, że cię zapomnę, ale tęsknię za tobą
Było tak ciężko bez ciebie
Och potrzebuję cię, tylko ciebie
Mówię ci, że wariuję bez ciebie

Moje serce tak bardzo boli - tęsknię za tobą
Bez ciebie byłem bardzo samotny
Och potrzebuję ciebie, tylko ciebie
Mówię ci, że wariuję bez ciebie

Poczekaj minutę, przemyśle to z drugiej strony, jestem bardzo zły
Ale wiesz, że jestem tylko raperem - nie jestem miły
Kiedy słowa, które wypluwa zostają zapisane, stają się bazgrołami
Jeśli to miało się stać, dlaczego w ogóle się spotykaliśmy
Nie powinnaś była mówić, że jesteś sama
Żebym mógł cię wymazać bez tęsknych uczuć

Pozwól mi zostać - nie zostawiaj mnie i chodź
Wariuję przez ciebie
Stop! Nie mogę bez ciebie żyć
Pozwól mi zostać - nawet jeśli mnie odepchniesz, lubię cię
Gdybym tylko mógł cię przytulić
Stop! Wybacz mi, że byłem taki głupi

#

Och przyjmij moje serce, och dziecinko, przyjmij moje serce
Nie ma dla mnie innej miłości, jesteś tylko ty, chodź do mnie

#

Byłem zbyt pełny albo moja wątroba była zbyt spuchnięta*
Byłem szalony myśląc, że będzie dobrze jeśli pozwolę ci odejść
Po utracie słów "traktuj ją dobrze, kiedy tam jest" żałuję
Łamię się łamię się tylko teraz zostań

*powiedzenie odnoszące się do osoby, która jest zbyt wybredna, kiedy nie powinna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...