Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 lipca 2012

Shinhwa - Be my love 2012 tłumaczenie


Shinhwa - Bądź moją miłością

Whoa teraz, wiesz kto wrócił dziecinko
To legendarna Shinhwa a ta piosenka idzie do specjalnej dziewczyny dalej
Niech się dowie, że moja miłość jest prawdziwa, powiedz im jak się czujesz

To uczucie kiedy moje serce wali i drży
Och czy się zakochałem?
Osoba, w której zakochałem się od pierwszego wejrzenia
Ona jest moją miłością - myślę, że się w tobie zakochuję dziecinko

Uwierz w miłość, która jest jak przeznaczenie
Moment, kiedy po raz pierwszy cię zobaczyłem, nie mogę powstrzymać swoich uczuć
Jesteś moją panią, kocham cię


#Moja miłość, bądź moją miłością och bądź moją miłością
Jesteś oślepiająca jak światło słoneczne

Chcę tylko być twoją miłością, tylko bądź moją miłością
Ty, która na mnie patrzysz

Nic nie mów, wiem patrząc ci w oczy
Czuję cię nawet jeśli jesteśmy w miejscu, gdzie nasze ręce nie mogą się dotknąć
Zawsze, jestem twój, razem dziecinko jesteśmy w trasie
Nasze ciasno trzymające się dłonie, nasz złączona palce
Nigdy nie puszczajmy - pocałuję palec z naszym pierścionkiem dla par i przysięgnę
Złożę cię obietnicę małego palca*

Nigdy nie mogę żyć bez twojej miłości
Czuję cię obok siebie
W moim sercu, moja jedyna miłości
Jesteś moją panią kocham cię

#

To miłosne wyznanie
Mam nadzieję, że się spełni nawet w twoich dzisiejszych snach

Gorączka/pośpiech mojego bijącego serca, moje oczy oślepione przez tą miłosna grę
Od chwili kiedy po raz pierwszy cię zobaczyłem, są tylko myśli o tobie ciągle i ciągle i ciągle
Posiadanie kochającego serca jest łatwe - jestem po uszy [zakochany] w jednej dziewczynie, piękna ty
Opróżniłem wszystko w moim sercu i wyznaję ci uczucie - bądź moją dziewczyną

Moja miłość, bądź moją miłością och bądź moją miłością
Jesteś oślepiająca jak słońce
Chcę tylko na zawsze być twoją miłością moja miłości
Ty, w której zakochałem się od pierwszego wejrzenia

Moja miłość, bądź moją miłością och bądź moją miłością ty
(Witaj, w ten sposób, bądź moją miłością, jesteś dokładnie w moim typie, taka czarująca)

Chcę tylko być twoją miłością, tylko bądź moją ukochaną ty
(To, czego chcę to tylko ty)

*pinky promise - podczas składania obietnicy krzyżuje się małe palce i dotyka kciukami

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...