Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 lipca 2012

Shinhwa - Venus 2012 tłumaczenie


Shinhwa - Wenus

Twój oślepiający obraz sprawia, że w miejscu się zatrzymuję
Od czubka głowy po palce u stóp, wszystko jest idealne
Chwila, w której zobaczyłem cię przechodzącą bez słów
Rozświetliłaś się rozświetliłaś rozświetliłaś rozświetliłaś

To wydaje się być marzeniem (marzyciel marzyciel)
Twoja jedwabna delikatna sukienka (anioł anioł)
Czuję twój oddech (bliżej bliżej)
Wołam do ciebie

#Jesteś moją miłością oh oh oh oh oh oh! Wenus
Roztopiłaś moje zamarznięte ciało
Chcę cię złapać złapać (tylko powiedz swoją miłość)
Moje serce chce cię złapać złapać (tylko powiedz swoją miłość)
Jesteś moją miłością oh oh oh oh oh oh! Wenus
Moje serce bije teraz do ciebie
Pragnę cię (tylko powiedz swoją miłość)
Moje serce cię pragnie (tylko powiedz swoją miłość)


Twoja uroda jest fantastyczna
Jesteś boginią zrzuconą przez niebiosa
Twój poziom jest taki inny
Nawet porównanie cię do czegokolwiek może zostać obarczone grzechem

Ciągle podążam do tego samego miejsca co ty - przeznaczenie
Nawet patrząc na twój cień, czuję cię
Teraz szaleję w przypadku gdy cię tracę
Rozświetliłaś się rozświetliłaś rozświetliłaś rozświetliłaś

Nasz wspólny czas (marzyciel marzyciel)
W tej fantazji (anioł anioł)
Moja Wenus zatrzymała się (bliżej bliżej)
Pragnę cię

#

Twoje oczy są takie tajemnicze, noc jest taka oślepiająca
Zabiorę cię daleko kiedy dotkną się czubki naszych dłoni

E R I C muszę cię kochać nikt inny ponad tobą, 24/7 ciągle myślę o tobie
Rozłóż swoje skrzydła, leć wyżej niż chmury
Wyżej dziecinko, lećmy, dotknijmy nieba
Nie ma wątpliwości, że jesteś jedyna w swoim rodzaju
Teraz jedźmy do księżyca, możemy posiąść noc
Opróżnij swoje serce a ja sprawię, że oszalejesz

Jesteś moją miłością oh oh oh oh oh oh! Wenus
Roztopiłaś moje zamarznięte ciało
Chcę cię złapać złapać (tylko powiedz swoją miłość)
Moje serce chce cię złapać złapać (tylko powiedz swoją miłość)

W przeciwieństwie do innych dziewczyn jesteś spoza tego świata
Nawet wszystkie anioły kłaniały się przed tobą
To może stać się tylko w snach/marzeniach
Bogini powstała przed moimi oczami
Te gwiazdy tańczą naokoło ciebie przez całą noc szaleję na twoim punkcie
Nigdy nas nie opuszczaj, jesteś moją miłością moją miłością Wenus

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...