Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 lipca 2012

Shinhwa - Let it go 2012 tłumaczenie


Shinhwa - Pozwól odejść

Tęsknię za tobą, ciągle nie mogę pozwolić ci odejść
Nawet jeśli cię nie lubię, chcę cię co noc widzieć nawet w moich snach, och kto

To wydaje się być beznadziejne i moja istnienie blednie
Czuję jakby to był przeklęty los
Mam dość zanurzania się w rozpaczy
Mam dość słuchania, że będzie inaczej
To poczeka, to będzie ostatni raz
Chyba muszę pozwolić temu wszystkiemu odejść

#Teraz codziennie mogę usunąć moje wszystkie wspomnienia
Powód, dla którego mnie zostawiłaś, kochałaś mnie
Mogę to wszystko zapomnieć
Pozwól temu odejść, pozwól temu odejść, pozwól temu odejść dziecinko pozwól temu odejść
Po prostu nie mogę tak dalej, po prostu nie mogę tak dalej

Po prostu pozwól temu odejść dziecinko, nie ma znaczenia
Nasze cenne marzenia, nasze miłosne dni

Jo jo jo to jest takie duszące, co noc koszmary
Im więcej mija czasu to staje się cięższe jak kamień
Twoje puste miejsce, jego ciało mi serce staje się większe
Taki samotny moja jedna i jedyna
Mogę tylko zamknąć swoje serce, kiedy daleko w oczach
Ale ono ciągle się otwiera, nie mogę pozwolić temu odejść

#

Pozwól temu odejść, pozwól temu odejść, pozwól temu odejść, pozwól temu odejść


Taj bardzo cierpię, potrzebuję karetki
Niech ktoś mnie podniesie, nie mogę sobie z tym poradzić
Skomplikowane, nawet jeśli serce i ciało oferuje dłonie
Nie łapię ich, gdzie jesteś?


Teraz cię zostawię, pozwolę ci odejść
Cała ty z moich wspomnień (cała ty z moich wspomnień)
Nawet jeśli nie mogę tego tolerować
Nawet jeśli nie mogę tego znieść i płyną łzy
Pozwól temu odejść, pozwól temu odejść, pozwól temu odejść dziecinko pozwól temu odejść
Po prostu nie mogę tak dalej, po prostu nie mogę tak dalej
Po prostu pozwól temu odejść, po prostu pozwól temu odejść


angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...