Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 lipca 2012

Shinhwa - Move with me 2012 tłumaczenie


Shinhwa - Ruszaj się ze mną

Yo ay-yo dziecinko, mogę zmienić twoje życie stary sprawdź to

Obecnie jestem całkowicie bezbronny, możesz mnie mieć
Pragniesz mnie? Mogę być twoim mężczyzną
Kidy co rano otwieram oczy jestem koło ciebie, która nie śpisz
Chcę tylko znać twoje imię
Nawet jeśli nie ufasz, mi możesz zaufać
Nie powiem tego drugi raz, przyjdź w moje ramiona

#Dziecinko po prostu ruszaj się ze mną, twoje ciało pierwsze mi odpowiada
Tamtego faceta teraz tu nie ma, jesteś w tej chwili tylko ty i ja
Dziecinko po prostu ruszaj się ze mną, chcę cię ukraść nawet jeśli tylko na jeden dzień
Ale nie chcę pozwolić ci odejść, dziecinko zdejmij swoje szpilki zanim dzisiaj odejdziesz

(Chcę tylko, żebyś wiedziała) Chcę się z tobą spotkać
Jeślibyś tylko mi pozwoliła, chcę ci dać wszystko co mam
Nawet jeśli nie widzę cię przez dzień, tęsknię za tobą
Twoje perfumy, twoje zimne oczy
Jutro, czy opuścisz się i przyjdziesz, nie bój się i spójrz na mnie

#

Yeah, teraz kogo znasz będzie cię kochał, prawda
A kiedy twój mężczyzna patrzy przez twoje ubranie
I mocno cię przytula, dziewczyno chciałbym, żebyś
Chociaż wiem, że nie będziesz
Dlaczego przestajesz, dalej to ciągnij chociaż nie powinniśmy

Nawet jeśli nie widzę cię przez jeden dzień, mój dzień jest popsuty przez myśli o tobie
Pragnę cię - spróbuj poczekać, spróbuj uciec
Widzę tylko ciebie, twój uśmiech, twoje słowa, twoje ruchy/działania, wszystko
Za wszystkim tym tęsknię - daj mi szansę - co, zróbmy to
Uczestnictwo z którym serce nie powinno się mierzyć
Zamienimy sytuację, nadchodzą dobre rzeczy
Ci którzy czekają i ty byłaś cierpliwa, za każdym razem kiedy cię widzę, masz mnie
Wychodzę ze słów i brakuje mi stwierdzeń

#

Dziecinko po prostu ruszaj się ze mną
Twoje ciało pierwsze mi odpowiada, tamtego faceta teraz tu nie ma (nie ma tu)
Jesteś w tej chwili tylko ty i ja
Dziecinko po prostu ruszaj się ze mną (ruszaj się ze mną)
Chcę cię ukraść nawet jeśli tylko na jeden dzień
Ale nie chcę pozwolić ci odejść (nie chcę pozwolić ci odejść)
Dziecinko zdejmij swoje szpilki zanim dzisiaj odejdziesz

Dziecinko po prostu ruszaj się ze mną (yo rusz tym, ukradnij moje serce jakby miał zatrzymać się twój oddech)

Tamtego faceta teraz tu nie ma (nie tekst na podryw, ale plan, po dzisiejszym wieczorze, będzie duża zmiana)Dziecinko po prostu ruszaj się ze mną (tak bardzo mi się podobasz, wiem, że nie powinienem, ale nie słyszę tego - po prostu ciesz się)Dziecinko zdejmij swoje szpilki zanim dzisiaj odejdziesz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...