Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Mi - I can't 2010 tłumaczenie (Secret garden OST)


Mi - Nie mogę

Nawet jeśli zmywam makijaż, nie mogę już tego robić bez łez
Nawet jeśli makijaż spływa, przyzwyczaiłam się do tego

Nawet jeśli ktoś dzwoni, nie mogę patrzeć na telefon
Nawet jeśli zamykam oczy, nie mogę myśleć o niczym innym oprócz twojej twarzy

#Nie mogę nawet jeść, ponieważ może o tobie myślę
Ponieważ może nie jestem w stanie trawić po tym jak odszedłeś
Nawet dzisiaj żyję z łzami

##Nie mogę słuchać muzyki, ponieważ to może być twoja i moja historia
Ponieważ mogą być jak my, nic nie mogę zrobić
Nie mogę żyć sama bez ciebie

Teraz nawet odbieram telefon myśląc, że to możesz być ty
Chociaż wiem, że to nie tu, chciałabym abyś to był ty

Proszę przestań, jesteś wszystkim co mam
Co mam zrobić, niczego nie mogę sama zrobić

#
##

Nie mogę nie mogę, potrzebuję twojej miłości

Jaki jest sens w życiu samemu, jestem twoją dziewczyną
Niczego nie mogę bez ciebie zrobić, znam tylko ciebie
Niczego nie mogę bez ciebie zrobić
Nie mogę nawet umrzeć, bo możesz wrócić
Niczego nie mogę bez ciebie zrobić, nie mogę żyć sama bez ciebie

angielskie tłumaczenie galbilover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...