Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Yoon Sang Hyun (Oska) - Looking/Watching/Gazing 2010 tłumaczenie (Secret garden OST)


Yoon Sang Hyun - Patrząc

Nawet jedno słowo nie jest potrzebne
Stoję tutaj jak zepsuty zegar
Moje oczy nie mogą ukryć bólu

Zawsze mam cię w sercu
Ne zmieniło się nawet na chwilę
Nie ważne co się stanie, nie mogę cię wypchnąć z mojego serca

Nawet bez twojej obietnicy w zamian
I tak będę na ciebie czekał

#Patrząc na miejsce, gdzie mnie zostawiłaś
Patrząc, chociaż nie ma szans, że wrócisz
To jedyne co mogę zrobić dla miłości, która jest taka wyczerpująca
Nie śmiem myśleć o zapomnieniu o tobie nawet tylko na sekundę

Otworzyłem oczy i czułem, że tam byłaś
Wydawało mi się, że słyszę twoje miękkie kroki
Wiele razy w nocy budziłem się myśląc o tobie
Nie mogłem nic zrobić nie wybuchając płaczem
Bałem się zmierzyć z dniem

#

Z płonącym sercem i spierzchniętymi ustami
Niezdolny się kontrolować cały czas wołam twoje imię
Wiem, że to jedyne imię, które będzie mieszkać w mojej ciężko przestraszonej pamięci

To wszystko co mogę zrobić, ten ból jest taki gorzki
Nie śmiem myśleć o tym, żeby pozwolić ci wymknąć się z mojej pamięci
Nie wiedziałem, że nie zasługiwałem na krótką miłość z tobą
Udawałem, że nie wiem, czułem taką niedolę, że płakałem

angielskie tłumaczenie Sergsmira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...