Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

BOIS - Scar 2010 tłumaczenie (Secret garden OST)


BOIS - Blizna

Już wiele razy się odwracałem
Śmiałem się jakby to było nic takiego
Nawet jeśli bez słów kłamałem swojemu sercu
Czy błądzisz, bo nie znasz mojego serca

Nagle boję się mówić, że cię kocham
To nie są słowa, do których mówienia jestem przyzwyczajony
Ze stwardniałymi ustami, kocham cię kocham cię
Krzyczę te słowa do twoich pleców

#Ponieważ oddychamy tym samym powietrzem
Byłoby za dużo prosić o więcej
Kiedy miłość ciągle bezwiednie rośnie
Tylko blizny wracają

##Chociaż cierpię, będę tutaj
Kiedy jestem koło ciebie mogę się tylko uśmiechać
Nie mogę być szczęśliwy, nie mogę się zmienić
Jesteś tą, którą wybieram

Moje posiniaczone serce jest pełne blizn
Kiedy patrzę wstecz, są tylko łzy
Nie widzę, ponieważ nie możesz mnie znaleźć
Nawet moja miłość natychmiast się chowa

#
##

Mocno się staram ukryć łzy
Czy mijasz mnie?
Odwróciłem się nic ci nie mówiąc
Nawet dzisiaj ciągle tu jestem

Wypełniam swoje serce łzami
Wkładam te słowa w moje serce
Przechodzę jakby to było nic takiego
I potem uderzam się w pierś

Nie mogę być szczęśliwy, nie mogę się zmienić
Jesteś tą, którą wybieram

angielskie tłumaczenie ROZY858, galbilover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...