Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 lipca 2012

MBLAQ - Ghost (We used to love) 2012 tłumaczenie (Ghost OST)


MBLAQ - Duch (Kiedyś kochaliśmy)

Na wypadek gdybyś czasami mnie z tyłu powitała
Na wypadek gdybyś powiedziała, że jest ci przykro i czasami płakała
Jeśli zaśniesz ze wspomnieniami o nas będących razem
Modlę się, że będą z tobą tylko dobre wspomnienia

#Kiedyś razem kochaliśmy, kiedyś razem cierpieliśmy
Nie nikt inny, ale ty zrezygnowałaś ze mnie, kiedyś byliśmy razem
Popatrz na mnie płaczącego i cierpiącego po tym jak tak odeszłaś
Tak, ostrożnie znowu cię wołam

Jak ja, który czasami przypadkowo się śmieje
Jak ja, który czasami jest obojętny
Jeśli zostanę uwięziony w chwilach, które przez chwilę z tobą spędziłem
Modlę się, żebym mógł cię zobaczyć jak wtedy kiedy byłaś przy moim boku

#

(Wspomnienia o nas będących razem ciągle krążą naokoło mnie
Tylko moje serce zostaje oszukane przez myśli o tobie
Świat bez ciebie jest taki wąski - czuję jakbym miał zwariować jak głupiec)
Krzyczę, nie puszczaj znowu, nie puszczaj znowu
Kiedyś razem kochaliśmy

Kiedyś razem obiecywaliśmy, kiedyś byliśmy razem szczęśliwi
Ty, która kochałaś nie nikogo innego tylko mnie, kiedyś byłaś ze mną
Popatrz na mnie czekającego na ciebie, nawet kiedy cierpiałem po tym jak mnie zostawiłaś
Tak, krótką chwilę później sam do ciebie wołam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...