Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 lipca 2012

LED Apple - Sadness 2012 tłumaczenie


LED Apple - Smutek


#Dziecinko nie chcę płakać
Proszę nie doprowadzaj mnie do płaczu
Mogę przez to umrzeć
Dziecinko proszę nie łam mojego serca
Nie rań mnie
Wróć, potrzebuję cię
Przed twoim domem
W kawiarni do której często chodziliśmy
Czekam teraz na ciebie

Przynajmniej odbierz telefon ode mnie
Odpowiedz mi
Gdzie teraz jesteś... och dziecinko
Moje serce tak bardzo boli
Mam tak wiele wspomnień z tobą
#Powtórzenie
List, który mi dałaś
Twoja ostatnia historia
Dwa krótkie słowa, rozstańmy się
Nawet jeśli się zachowuję jakby było ze mną w porządku
Jakby to było nic takiego
Nawet jeśli się śmieję, płyną łzy, och dziecinko

Piosenka, którą grają w radiu
To piosenka, którą lubisz
#Powtórzenie

Błąkam się po ulicach jak szaleniec
Szukam miejscu, w których byłem z tobą
Emocje i smutek, które plączą się jak kłąb nici (doprowadzają mnie do płaczu)
Nie widzę nawet kiedy się rozglądam
Nie słyszę nawet jeśli cię wołam
Wróć do mnie
Tylko przyjdź do mnie, tęsknię za tobą
Proszę nie zostawiaj mnie
Proszę nie doprowadzaj mnie do płaczu
Jak mogłaś mnie zostawić
To wszytko musi być koszmarem
Wszystko wróci kiedy się obudzę
Wróć do mojego boku

Dziecinko posłuchaj tej piosenki
Pani posłuchaj tej piosenki

Dziecinko posłuchaj tej piosenki
Pani posłuchaj tej piosenki


Proszę nie zostawiaj mnie
Proszę nie doprowadzaj mnie do płaczu
Wróć do mojego boku



angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...