Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 lipca 2012

LED Apple - Run to you 2012 tłumaczenie


LED Apple - Biegnę do ciebie

#Dziecinko dziecinko biegnę do ciebie
angielskie tłumaczenie pop!gasa
Mam tylko cienie pani
Przyjdź dzisiaj w nocy do mnie
Biegnę do ciebie
Ochronię cię
Potrzebuję cię, och dalej

Jak woda na pustyni, jak księżyc na nocnym niebie
Jesteś absolutna/całkowita, dla mnie jesteś tylko ty

Dobrze! Chwyć moją dłoń
Dobrze! Gorąco mnie przytul
Kość została rzucona, zaczął się początek

#

Dobrze! Nie uciekaj
Dobrze! Nie odpychaj mnie
Główną postacią w dramie mojego życia jesteś ty

#

Zanim cię poznałem, moje życie było wypełnione wiatrem i falami
Jesteś jak religia, moja absolutna miłość
Dzisiaj wieczorem, księżyc będzie na ciebie świecił
Wszystkie miłości, które do tej pory miałem są smutną morską pianą
Tylko pamiątki dla szukających nieznajomych
Będę do ciebie biegł bez tchu przez 365 dni
Biegnę do ciebie

Dzisiaj wzeszedł niebieski księżyc
Czy wyszepczesz mi miłość?

Dobrze! Jesteś tylko ty
Dobrze! Dla mnie jesteś tylko ty
Kim jest dziewczyna, która jest dla mnie wszystkim

Biegnę do ciebie
Stanę przed tobą
Zawsze będę przy tobie
Biegnę do ciebie
Ochronię cię
Potrzebuję cię, dziecinko biegnę do ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...