Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 lipca 2012

LED Apple - Time is up 2012 tłumaczenie


LED Apple - Czas minął


Przyjdź do mnie, nie ma czasu na zwłokę
Wszystko czego chcę to ty
Przyjdź do mnie, nie ma czasu na wahanie się
Wszystko czego chcę to ty

Ok, jestem na przeciw ciebie, więc powiedz to co chcesz
Od tej chwili skoncentruje się na twoich słowach, ale nie chcę oczywistych wymówek
Nie próbuj owijać w bawełnę i powiedz mi prawdę
Więc co masz do powiedzenia?
Poczekaj, nie mam czasu

Wyrazy twarzy, które pokazujesz, słowa, które mówisz
Nie mogę już dłużej czekać
Nie mam nic do powiedzenia
Nie mogę się już więcej hamować
Przestań marnować czas i powiedz mi

#Czczas minął (tyyyyyy)
Teraz nie ma już więcej czasu, żebym na ciebie czekał
Czczas minął (tyyyyyy)
Dlaczego ciągle to robisz i kim jesteś?
Co jeszcze ode mnie chcesz?
Proszę, szybko mi powiedz
"Tym, czego naprawdę chcę jesteś ty"
Czczas minął (tyyyyyy)
Tobie i mnie nie zostało już więcej czasu
Czczas minął (tyyyyyy)

Myślałaś, że cię nie puszczę?
Spodziewałaś się tego? Ha! Nie ma szans
Jeśli będziesz się tak wahać, po prostu odejdę
Więc powiedz mi, dlaczego w ogóle chcesz myśleć?
Po prostu powiedz mi jak zwykle
Poczekaj, nie mam czasu

Ciągle ten sam wyraz twarzy, ciągle te same słowa
Wszystko to coraz bardziej zaczyna działać mi na nerwy
Dlaczego się teraz wahasz?
Przestań marnować czas i po prostu przyjdź do mnie

#Powtórzenie

Już nie, już nie, już nie, czas minął

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie oficjalny kanał zespołu na YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...