Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 lipca 2012

Jang Woo Young - Be with you 2012


Jang Woo Young - Być z tobą

Ten powoli drżący moment, ja (czekałem przez długi czas)
Nie wiesz jak bardzo na to czekałem (wszytko wiem, też tego chcesz)
Twoje ciało rozgrzewa się na koniuszkach moich palców, twój zapach jest na całym moim ciele dziecinko
Jak ta głęboka noc, jest nieskończenie gęsta

#Chcę tylko cię kochać, wiesz, że cię pragnę
Żebym mógł być przy twoim boku (przyjdź do mnie)
Nikt nie może zająć twojego miejsca
Chcę tylko z tobą być
Chcę tylko z tobą być moja miłości

Powoli do mnie podchodzisz a ja (nie spiesz się moja dziecinko)
Powoli zalewasz moje serce i (wszystko wiem, też to czujesz)
Ty, na czubkach twoich palców, dreszcz na twój szept, dziecinko
Otwórz swoje serce i całą siebie na mnie

#

Twój pachnący uśmiech i twój zapach
Sprawia, że tracę siłę, więc nie mogę nic zrobić
Twój słodki głos i ten dotyk
Sprawia, że jestem czulszy niż cokolwiek na tym świecie
Wszystkie moje zmysły ruszają się w koniuszkami twoich palców
Bezwiednie bardziej zbliżam się do ciebie
Teraz chcę dostarczyć miłość, której nie da się wyrazić słowami
Chcę cię poznać dopóki nie wypalą się świece

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...