Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 lipca 2012

Jang Woo Young feat. Jun. K & Junsu – DJ Got Me Goin’ Crazy 2012


Jang Woo Young - DJ sprawił, że wariuję/doprowadził mnie do szaleństwa

Co tam panie i panowie
To nowe wrażenie/sensacja
Pozwólcie mi przedstawić najgorętszy obecnie kawałek
To najnowszy kawałek Wooyoung'a
Chłopak dopiero co wrócił dla was

Nie mogę przestać - kiedy moje serce zaczyna waić, słyszę twój głos
Do mojego ucha szepczesz woo wo wo wo
Moje serce jest już wo wo wo z powodu twojej elegancji

Wszyscy się wznoszą (wznoszą)
Wszyscy opadają (opadają)
Wznieście ręce do góry, żeby wasze serce eksplodowało

Wszyscy się wznoszą (wznoszą)
Wszyscy opadają (opadają)
Wznieś swoje ręce do góry panie i pani

Zatrzymaj się i idź, zatrzymaj się i idź, zatrzymaj się i idź, zatrzymaj się i idź, wszyscy zatrzymajcie się i idźcie
Zatrzymaj się i idź, zatrzymaj się i idź, zatrzymaj się i idź, zatrzymaj się i idź
Wszyscy po prostu się zatrzymajcie, idźcie

#DJ sprawił, że wariuję
To magia
Nie możemy zatrzymać muzyki
Jeśli mnie słyszysz wo wo wo powiedz hej
Wo wo wo dziecinko
Bezmyślnie wariuj, nie przestawaj dziecinko

##Głos, który delikatnie zagłębia ci się w uszy
Szorstki oddech, który czujesz przy sobie
Daj mi to dziecinko, daj mi to
To jest szalone, nie mogę przestać wariować

Beat rośnie w moich uszach
Ufam swojemu ciało z rytmem
Wyluzowany idę tutaj do CLUB'u
Stańmy się niegrzeczni pani
Jesteś nakierowana, jestem wystylizowany
Powiedz mi o czym myślisz
Ciesz się nocą, idź za mną, poczuj mnie
Wszyscy wznieście swoje ręce do góry

To w porządku zaufać nocy ze mną
Dzisiaj wieczorem ta chwila jest dla ciebie
Szalone to magia
Nie możemy zatrzymać muzyki
W porządku

#
##

Nie mogę powstrzymać cię przed zwariowaniem
Przez całą noc nie możemy zatrzymać muzyki dziecinko

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...